FreePrograms.me

با استفاده از WinToFlash یک درایو فلش USB قابل بوت با سیستم عامل ویندوز ایجاد کنید

Создаем загрузочную флешку с ОС Windows при помощи WinToFlash

احتمالاً مهمترین عامل در محبوبیت سیستم عامل ویندوز، رابط کاربری راحت، ساده و بصری آن است. همانطور که می دانید بسته های نصبی این سیستم عامل بیشتر بر روی دیسک های نوری ذخیره می شوند. اما این برای هر کاربر مناسب نیست. امروزه بسیاری از لپ تاپ ها بدون درایو نوری تولید می شوند. البته استفاده از سی دی و دی وی دی همچنان بسیار رایج است اما به مرور زمان استفاده از آن ها کاهش چشمگیری خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از آن راحت تر است درایو فلش قابل بوت، که بسته های نصب سیستم عامل را ذخیره می کند.

برای انتقال بسته های نصب سیستم عامل به درایو فلش، باید به کمک برنامه های خاصی متوسل شوید. یکی از این برنامه ها اپلیکیشن WinToFlash است.

با استفاده از این برنامه می توانید فایل های نصب ویندوز را به راحتی انتقال دهید. شما می توانید فایل ها را از سیستم عامل هایی مانند ویندوز XP، ویستا، 7، 8، 8.1 و حتی ویندوز 10 به فلش درایو نصب منتقل کنید. و همه اینها در چند مرحله ساده انجام می شود.

برنامه WinToFlash دارای 2 حالت عملیاتی اصلی یعنی حالت جادوگر و حالت عملیات پیشرفته است. حالت جادوگر چیزی است که برای کاربران بی تجربه عالی است. این به این دلیل است که در این حالت همه اقدامات به انتخاب گام به گام پارامترهای خاص سیستم عامل و درایو فلش خلاصه می شود.

حدس زدن اینکه حالت پیشرفته این برنامه برای کاربران باتجربه در نظر گرفته شده سخت نیست. در این حالت کاربر به تنظیمات پیشرفته تری دسترسی دارد. اما شایان ذکر است که در این حالت هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد.

WinToFlash یک رابط کاربری بسیار واضح و کاربرپسند دارد. رابط کاربری به دو زبان انگلیسی و روسی موجود است. آیا می خواهید یک درایو فلش USB قابل بوت با سیستم عامل ویندوز ایجاد کنید؟ سپس از برنامه WinToFlash استفاده کنید و بلافاصله می توانید مراحل نصب خود سیستم عامل را شروع کنید.

WinToFlash را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://wintoflash.com/download/ru/ دانلود کنید
29 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 14:42
    با تشکر از شما، در ایجاد یک درایو فلش USB قابل بوت کمک زیادی به من کردید.