FreePrograms.me

اسکرین شات در ویندوز 7 کجا ذخیره می شود؟

Куда сохраняется скриншот в ОС Windows 7?

پس اسکرین شات چیست؟ به طور خلاصه و واضح، اسکرین شات یک عکس فوری از صفحه است. راه های مختلفی وجود دارد گرفتن اسکرین شات. به عنوان مثال، برنامه های خاصی برای ایجاد آنها وجود دارد. اما اغلب، کاربران با استفاده از ابزارهای استاندارد، یک اسکرین شات در رایانه ایجاد می کنند. احتمالاً هیچ فایده ای ندارد که به شما بگوییم چگونه با استفاده از ابزارهای استاندارد در سیستم عامل ویندوز یک اسکرین شات بگیرید. فقط فشار دهید کلید میانبر ویژه روی صفحه کلید یا یک کلید ترکیبی، و سپس اسکرین شات را در تعدادی جایگذاری کنید ویرایشگر گرافیکی. در پایان تمام این مراحل، فقط باید اسکرین شات را در رایانه خود ذخیره کنید.

در مورد ویرایشگر گرافیکی، کاملاً هر یک برای این اهداف مناسب است. به عنوان مثال، ویرایشگر گرافیکی استاندارد ویندوز، که برای همه با نام Paint شناخته می شود، کار بسیار خوبی در ویرایش و سپس ذخیره اسکرین شات ها در رایانه شما انجام می دهد.

بسیاری از کاربران به سؤال زیر علاقه مند هستند: هنگام فشار دادن کلید PrtSC، اسکرین شات در کجا ذخیره می شود؟ پاسخ فوق العاده ساده است. پس از اینکه کاربر این کلید را فشار داد، اسکرین شات به کلیپ بورد سیستم عامل، یعنی به حافظه میانی داده می رود. کلیپ بورد - این بخشی از RAM است، یعنی حافظه فرار کامپیوتر. اکنون می دانید که یک اسکرین شات در سیستم عامل ویندوز 7 در کلیپ بورد ذخیره می شود. همچنین شایان ذکر است که بافر کاملاً هر چیزی را که کاربر کپی یا برش داده است ذخیره می کند.
07 سپتامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 15:58
    یک مقاله مقدماتی بسیار جالب در مورد کش.