FreePrograms.me

آنالوگ برنامه ArtMoney برای سیستم عامل اندروید

Аналог программы ArtMoney для ОС Android

همین پول درون بازی را می توان با انجام ماموریت های ثانویه یا اصلی بازی به دست آورد. اما همه نمی خواهند برای کسب این پول وقت بگذارند. من می خواهم همه چیز در آن واحد وجود داشته باشد. برای این اهداف برنامه ArtMoney وجود دارد. امروز به سوال زیر نگاه خواهیم کرد: وجود دارد برنامه ArtMoney برای سیستم عامل اندروید؟ به طور خلاصه، پس ArtMoney برنامه ای است که به کاربر اجازه می دهد تقریباً در هر بازی به طور غیر صادقانه ثروتمند شود. متاسفانه این برنامه خاص در سیستم عامل اندروید وجود ندارد. اما از قبل ناامید نشوید، زیرا برای این سیستم عامل آنالوگ خوبی از برنامه ArtMoney وجود دارد.

این اپلیکیشن GameCIH نام دارد. با استفاده از آن تقریباً در هر بازی در سیستم عامل اندروید، منابع بی پایانی از منابع خواهید داشت. اما برای شروع استفاده از این برنامه، باید مجوزهای روت روی دستگاه خود داشته باشید.

اگر در اندروید بازی می کنید و می خواهید کمی تقلب کنید، برنامه GameCIH ارزش بررسی را دارد. این برنامه تقریباً در هر بازی حجم زیادی از منابع را در اختیار شما قرار می دهد و این همه چیز نیست. برنامه GameCIH را می توان در طیف گسترده ای از بازی های اندروید استفاده کرد. علاوه بر این، این برنامه می تواند چندین بار در یک بازی استفاده شود. اگر به آنالوگ ArtMoney در اندروید نیاز دارید، باید از برنامه GameCIH استفاده کنید. این برنامه تقریباً در هر بازی حجم زیادی از منابع را در اختیار شما قرار می دهد و این همه چیز نیست.
02 سپتامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 20:22
    با تشکر برای چنین برنامه ای. حالا می توانم برای خودم یک دسته سکه در بازی مورد علاقه ام درست کنم
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 15:50
    با تشکر از راهنمایی، یک برنامه بسیار ضروری برای گیمرها.