FreePrograms.me

چگونه اصالت گوشی سونی اکسپریا زد 3 را بررسی کنیم؟


بیایید به یک مثال نگاه کنیم گوشی های هوشمند مدرن. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران این یا آن گوشی هوشمند را خریداری می کنند و به طور انحصاری روی سازنده آن تمرکز می کنند. چرا این اتفاق می افتد؟ واقعیت این است که بسیاری از شرکت ها مدت ها است که در این زمینه فعالیت خود را تثبیت کرده اند. اغلب اوقات، تنها کاری که پس از خرید چنین گوشی هوشمندی باید انجام دهید، بررسی اصل بودن آن است. این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. فرض کنید یک گوشی هوشمند Sony Xperia Z3 به شما داده شده است، اما نمی دانید که آیا اورجینال است یا نه؟ امروز سعی خواهیم کرد دقیقاً این موضوع را درک کنیم.

در واقع روش دقیقی برای بررسی اصالت این گوشی خاص وجود ندارد. شما فقط می توانید پارامترهای اصلی Sony Xperia Z3 غیر اصلی را نشان دهید. اول از همه، چنین گوشی از مواد مرغوب ساخته نخواهد شد و البته همه اینها به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

اما باید اعتراف کنید که این روش برای همه مناسب نیست. از این گذشته ، همه افراد نمی توانند سطح کیفیت موادی که تلفن از آن ساخته شده است را با چشم تعیین کنند. بنابراین، می توانید روی پارامترهای تلفن تمرکز کنید.

روش دیگری برای بررسی اصالت گوشی سونی اکسپریا زد 3 وجود دارد که می توانید آن را در اینترنت پیدا کنید. این روشی برای بررسی شماره سریال IMEI دستگاه است. اما همه چیز در اینجا به این سادگی نیست. کد IMEI مسئولیتی در قبال اصالت دستگاه ندارد و همچنین می تواند جعلی باشد.

پس از مطالعه این توصیه ها، می توانید به این نتیجه برسید که تایید اصالت گوشی، یعنی Sony Xperia Z3 چندان آسان نیست و گاهی غیرممکن است. این درست است، اما می‌توانید دستورالعمل‌های خاصی را دنبال کنید که به شما در خرید نسخه اصلی کمک می‌کند.

اول از همه، هر گوشی، از جمله گوشی هوشمند Sony Xperia Z3، باید فقط در فروشگاه ها و دفاتر مورد اعتماد خریداری شود. تحت هیچ شرایطی چنین گوشی هایی را در خیابان یا سایر مکان های زیان آور خریداری نکنید. همچنین قبل از خرید، پارامترهای فنی و فیزیکی گوشی را به دقت مطالعه کنید. به این ترتیب می توانید تمام پارامترها را هنگام خرید بررسی کنید.

اگر قبلاً یک Sony Xperia Z3 خریداری کرده اید، اما هنوز در اصل بودن آن شک دارید، می توانید موارد زیر را انجام دهید. از اپ استور دانلود کنید گوگل بازی ابزار CPU-z. شما باید این برنامه را راه اندازی کنید و مورد Mainboard را باز کنید. سپس باید خط چیپست را پیدا کنید. مقدار در اینجا باید Snapdragon 801 باشد. این چیپست مورد استفاده در گوشی هوشمند اصلی Sony Xperia Z3 است. همانطور که می بینید، هر گوشی را می توان از نظر اصالت بررسی کرد. درست است، برای این ممکن است به دانش و مهارت خاصی نیاز داشته باشید.
16 نوامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:57
    مقاله بسیار آموزنده است! همه چیز درست شد!