FreePrograms.me

ما گوشی های هوشمند شیائومی را از نظر اصالت بررسی می کنیم

Проверяем смартфоны Xiaomi на подлинность

اغلب کاربران یک سوال کاملا منطقی دارند: چگونه می توان آنچه را که به تازگی خریداری کرده اند بررسی کرد؟ گوشی برای اصالت? موافق باشید که این یک سوال کاملا منطقی و منطقی است، زیرا تعداد کمی از مردم می خواهند بیش از حد پول پرداخت کنند و به طور کلی از تلفن غیر اصلی استفاده کنند. امروز در مورد گوشی های هوشمند شرکت چینی شیائومی صحبت خواهیم کرد، یعنی نحوه بررسی اصالت آنها. راه های زیادی برای تایید اصالت گوشی وجود دارد. برای گوشی‌های هوشمند شیائومی، ما ۲ روش را بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند اصالت دستگاه را با دقت بیشتری تشخیص دهید.

راحت ترین و دقیق ترین راه برای بررسی گوشی خود، بررسی با استفاده از برنامه رسمی شیائومی است. این اپلیکیشن Anti Fake نام دارد. برنامه را دانلود و اجرا کنید. بعد از این باید انتخاب کنید "سازنده"حالت پاور. برای انجام این کار، روی مورد کلیک کنید"به صورت دستی نصب کنید"و سپس انتخاب کنید"سازنده".

سپس باید بر روی دکمه "کلیک کنید"چک ناچات". پس از این، باید از طریق مرورگر رایانه خود به وب سایت بروید https://jd.mi.com و کد QR روی آن را از طریق اپلیکیشن اسکن کنید. در مرحله بعد، بررسی شروع می شود و پس از چند ثانیه نتیجه اصالت بر روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر می شود. رنگ سبز مربوط به گوشی اصلی است و رنگ قرمز به این معنی است که گوشی هوشمند شما اصل نیست.

هنگام خرید گوشی، روی جعبه آن کد خاصی وجود دارد. زیر یک لایه محافظ قرار دارد که باید آن را پاک کرده و این کد را در سایت وارد کنید http://www.mi.com/verify. این کد شامل 20 کاراکتر است که باید با مراجعه به سایت فوق آن را وارد کنید v مرورگر lyubom. اگر پس از وارد کردن کد یک تیک در دایره سبز رنگ ظاهر شد، می توانید از اصل بودن گوشی شیائومی خود مطمئن شوید. در این مقاله 2 راه برای بررسی اصالت گوشی شیائومی مورد بحث قرار گرفته است. این روش ها دقیق ترین هستند.

Anti Fake را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://miui.su/antifake دانلود کنید
07 فوریه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آناتولی
    9 آوریل 2017 13:09
    عصر بخیر لطفاً به من بگویید این کتیبه به چه معناست: "502 Bad Gateway یک پاسخ نامعتبر از یک سرور بالادستی دریافت کرد" (ترجمه تحت اللفظی آن برای من واضح است)، که در طول تلاش های مکرر برای بررسی آن روی نمایشگر کامپیوتر من ظاهر می شود. اصالت با استفاده از کد QR "Xiaomi" "Mi In-Ear Headphones" که دیروز وارد شد؟ من چندین بار عملیات تأیید را انجام داده ام، اما پیام بالا همچنان ظاهر می شود؟ یعنی من با پول خودم یک جعلی خیلی خیلی خام در علی اکسپرس خریدم که کد QR آن حتی قابل خواندن نیست؟
  2. کیت.15
    10 آوریل 2017 18:43
    آناتولی، این خطا به شما می گوید که چنین آدرسی وجود ندارد یا سرور پاسخ نمی دهد. متأسفانه در این صورت بله، احتمال داشتن هدفون غیر اورجینال زیاد است. سعی کنید از برنامه دیگری برای خواندن کدهای QR استفاده کنید، اما بعید است که نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.
  3. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 23:00
    من هرگز فکر نمی کردم که شیائومی نیز تقلبی باشد