FreePrograms.me

چگونه تبلیغات و پاپ آپ ها را در هر مرورگر مسدود کنیم؟

Как блокировать рекламу и всплывающие окна в любых браузерах?

برای دسترسی به هر منبع اینترنتی، باید از یک برنامه خاص استفاده کنید. مطمئناً همه کاربران می دانند که مرورگرهای وب چنین برنامه هایی هستند. بسیاری موافقند که اینترنت مدرن به سادگی مملو از انواع تبلیغات است. بعید است که کسی دوست داشته باشد تبلیغات نامفهومی را در اینترنت مشاهده کند. امروز سعی خواهیم کرد محبوب ترین و موثرترین راه های مسدود کردن تبلیغات و پنجره های بازشو را بررسی کنیم در هر مرورگر. برای شروع، لازم به ذکر است که روش های مورد بحث در اینجا قبلاً در وب سایت ما توضیح داده شده است. همچنین انتخاب کوچکی از این روش ها و روش ها وجود خواهد داشت. بیایید با تنظیم مرورگرها شروع کنیم. اگر از پنجره‌های پاپ‌آپ و سایت‌های تبلیغاتی خسته شده‌اید، می‌توانید مسدود کردن پنجره‌های پاپ‌آپ را در تنظیمات مرورگر خود تنظیم کنید و همچنین سایت‌های تبلیغاتی را به لیست استثناهای مرورگر اضافه کنید. در هر مرورگر مدرن، می‌توانید یک مسدودکننده پاپ‌آپ راه‌اندازی کنید و موارد استثنا را به سایت‌ها اضافه کنید.

اگر مرورگرها در مسدود کردن همه تبلیغات بسیار عالی عمل می‌کردند، هیچ برنامه یا برنامه افزودنی ضد تبلیغاتی وجود نداشت. بنابراین، اجازه دهید به روش بعدی مسدود کردن تبلیغات و پاپ آپ ها برویم. این روش شامل استفاده از پسوندهای خاص است. و شاید رایج ترین افزونه ها برای مسدود کردن تبلیغات در مرورگرها Adblock و Adblock پلاس. هر دو افزونه در بسیاری از مرورگرهای مدرن کار می کنند.

شایان ذکر است که افزونه های فوق در مسدود کردن انواع تبلیغات بسیار عالی عمل می کنند. همچنین اطلاعاتی در مورد نحوه نصب افزونه ها در وب سایت ما پیدا خواهید کرد.

اگر به نحوی از روش های مبارزه با تبلیغات و پنجره های پاپ آپ که در بالا ذکر شده راضی نیستید، می توانید از برنامه های ویژه کمک بگیرید. برنامه های این طرح بسیار زیاد است، اما از همه آنها می توانیم برجسته کنیم برنامه Adguard. این یک برنامه واقعاً قدرتمند ضد تبلیغات است که شامل اجزای بسیاری است. به عنوان مثال، دارای اجزایی مانند ضد بنر، ضد فیشینگ، ضد ردیابی، جستجوی ایمن و موارد دیگر است.

برنامه Adguard کراس پلتفرم است و برای مسدود کردن تبلیغات و پاپ آپ ها در هر مرورگری مناسب است. همچنین شایان ذکر است که توسعه دهندگان افزونه Adguard را نیز ایجاد کرده اند که تقریباً در هر مرورگری قابل نصب است. شما می توانید این برنامه را از وب سایت ما دانلود کنید. همانطور که می بینید، می توانید با تبلیغات و پاپ آپ ها در مرورگرها مبارزه کنید. روش هایی که به شما در اجرای این امر کمک می کند در این مقاله ارائه شده است.
05 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:36
    هم adblock و هم adguard بلوک های خوبی هستند، من از هر دو استفاده می کنم.