FreePrograms.me

چگونه به طور کامل Search Protect را از رایانه خود حذف کنیم؟

Как полностью удалить программу Search Protect с компьютера?

مطمئناً بسیاری از کاربران با این واقعیت روبرو شده اند که در یک لحظه "شگفت انگیز". مرورگر شما کاملا متفاوت شروع به کار کرد وقتی آن را باز می کنید، صفحاتی که برای شما کاملاً ناآشنا هستند باز می شوند. در روند کار با آن، صفحات کاملاً نامفهوم نیز به طور تصادفی باز می شوند. همه اینها به دلیل تأثیر بدافزار اتفاق می افتد. و معمولاً این کار پس از نصب برخی برنامه های مشکوک شروع می شود. برنامه های بسیار پیچیده ای وجود دارند که تنظیمات مرورگر شما را به طور کامل تغییر می دهند. علاوه بر این، چنین برنامه هایی بدون اطلاع کاربر کار می کنند. یکی از این برنامه ها Search Protect است. این برنامه ناخواسته است و در بیشتر موارد بدون اطلاع کاربر بر روی کامپیوتر نصب می شود.

این برنامه چه اشکالی دارد؟ در واقع، چیزهای بد زیادی در مورد آن وجود دارد. بنابراین، تنظیمات مرورگر را تغییر می دهد، نتایج جستجو را جایگزین می کند و باعث می شود تبلیغات در مرورگر ظاهر شود. و مانند بسیاری از این برنامه ها، حذف این برنامه کاملاً مشکل است.

همچنین شایان ذکر است که اکثر مرورگرهای مدرن می توانند این برنامه مخرب را انتخاب کنند. بنابراین، برنامه Search Protect می تواند به مرورگرهایی مانند موزیلا فایرفاکس и گوگل کروم.

بنابراین، می‌توانید Search Protect را به روش‌های زیر حذف کنید. اول از همه، به پوشه های Program Files یا Program Files (x86) بروید (این پوشه ها در درایو اصلی رایانه شما قرار دارند، می توانید پوشه XTab را در اینجا پیدا کنید). در این پوشه باید فایل uninstall.exe را پیدا کنید. شما باید آن را اجرا کنید. اجرای این فایل باعث حذف نصب Search Protect می شود. اما اغلب شما مجبور خواهید بود متفاوت عمل کنید.

اول از همه، Task Manager کامپیوتر خود را باز کنید. در مدیر وظیفه، برگه را باز کنیدفرایندهاو به دنبال فرآیندهای cltmg.exe و SPTool64.exe یا SearchProtection.exe بگردید. پس از یافتن این فرآیندها، باید آنها را پایان دهید.

پس از آن، منوی جستجو را در رایانه خود باز کنید و به دنبال فایل های cltmng.exe، SPTool64.exe، SPVC32.dll، SPVC32Loader.dll، SPVC64.dll، SPVC64Loader.dll بگردید. اگر آنها را پیدا کردید، حتما آنها را حذف کنید.

پس از انجام مراحل بالا، به مرحله بعد بروید. برو به منو"کنترل پنل"و در اینجا جستجو می کنیم و به منو می رویم"برنامه"و در اینجا ما مورد فرعی را انتخاب می کنیم"حذف برنامه هااگر برنامه Search Protect را در این منو پیدا کردید، آن را حذف کنید.

پس از انجام این مراحل، به دنبال پوشه searchprotect در هارد دیسک رایانه خود بگردید. به احتمال زیاد در درایو C در قسمت Program Files قرار خواهد گرفت. این پوشه نیز باید حذف شود. اکنون تنها چیزی که باقی می ماند پاک کردن رجیستری از این برنامه است. این را می توان با استفاده از ابزارهای استاندارد ویندوز یا با استفاده از یک برنامه خاص انجام داد، به عنوان مثال، CCleaner نرم افزار.

این کار با استفاده از ابزارهای استاندارد سیستم عامل ویندوز به شرح زیر انجام می شود. آمدن به "شروع"، سپس منو را فراخوانی کنید"دویدن"و در آن دستور regedit را می نویسیم. به رجیستری بروید، به دنبال پوشه هایی با نام برنامه بگردید و همه آنها را حذف کنید.

اکنون باید مرورگرهای خود را تمیز کنید. بیایید به مثال گوگل کروم نگاه کنیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه اصلی مرورگر و موتور جستجوی خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید Google.com را در همه جا نصب کنید.

پس از آن، بر روی میانبر مرورگر کلیک راست کنید. مورد را انتخاب کنید "خواصو در منوی باز شده، برگه را انتخاب کنیدمیانبر". اکنون باید خط شی را پیدا کنید و هر چیزی را که در آن پس از exe است حذف کنید. ما با کلیک بر روی دکمه " اقدامات خود را کامل می کنیم.خوب". به هر حال، همه اینها را می توان کمی متفاوت انجام داد. فقط باید میانبر مرورگر را از دسکتاپ حذف کنید و یک میانبر جدید از پوشه مرورگر روی آن قرار دهید. اما این همیشه کار نمی کند. در اصل، پس از همه، این مراحل، برنامه Search Protect باید حذف شود. نترسید که اقدامات زیادی وجود دارد، همه آنها بسیار ساده و قابل درک هستند.
04 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:01
    بابت مقاله از شما متشکرم. حذف بیشتر از چیزی که فکر می کردم دردسرساز شد.