FreePrograms.me

GeForce Experience یک برنامه عالی برای کارت های گرافیک Nvidia است

GeForce Experience - отличная программа для видеокарт Nvidia

نام کارت گرافیک خود را پیدا کنید، و، بر این اساس، سازنده آن، بسیار ساده است. برای انجام این کار، باید به مدیر دستگاه رایانه خود بروید. اما این چیزی نیست که ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم. امروز ما در مورد یک برنامه فوق العاده به نام GeForce Experience به شما خواهیم گفت. بیایید بلافاصله توجه کنیم که برنامه GeForce Experience برای کارت های ویدئویی تولید شده توسط Nvidia در نظر گرفته شده است. ویژگی ها و قابلیت های خوبی دارد که برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود.

به طور خلاصه، GeForce Experience فقط یک برنامه نیست، بلکه یک بسته نرم افزاری کامل است. با کمک آن، می توانید به طور خودکار درایورهای کارت گرافیک خود را به روز کنید، کارت گرافیک خود را برای بازی های مختلف بهینه کنید، پیشرفت بازی خود را ثبت کنید و حتی نور پس زمینه LED کارت های ویدیویی را کنترل کنید.

GeForce Experience واقعا راحت است به روز رسانی درایورها. این برنامه به طور خودکار آخرین نسخه درایورها را بارگذاری می کند و از کاربر می خواهد آنها را نصب کند. اما این با برجسته ترین عملکرد این بسته نرم افزاری فاصله زیادی دارد.

چیزی که در مورد GeForce Experience بسیار راحت است این است که برنامه به طور خودکار گرافیک بازی ها را تنظیم می کند. همه تنظیمات بسته به نیازهای بازی و همچنین قابلیت های رایانه شما تنظیم می شود. و بسیار راحت است.

خوب، نمی‌توانیم از مولفه Shadow Play خودداری کنیم. این همان چیزی است که بازی های ویدیویی را که انجام می دهید ضبط می کند. بر خلاف بسیاری از برنامه‌های مشابه، Shadow Play عملاً هیچ باری را بر روی رایانه شما وارد نمی‌کند و آن را ترک می‌کند عملکرد قبلی. اگر رایانه شما دارای کارت گرافیک Nvidia است، فقط باید برنامه GeForce Experience را نصب کنید. می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

GeForce Experience را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.nvidia.ru/object/geforce-experience-ru.html دانلود کنید
17 آوریل 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 10:31
     GeForce Experience یک برنامه بسیار مفید است که با آن می توانید درایورها را به روز کنید، بازی ها را ضبط کنید و حتی نور پس زمینه را کنترل کنید و همچنین کارت گرافیک خود را با پارامترهای مورد نیاز بهینه کنید.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:59
    برنامه جالب GeForce Experience برای کارت های ویدئویی! آثار بزرگ! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:47
    یک برنامه عالی برای کارت های گرافیک nvidia، من همیشه از آن استفاده می کنم و همیشه روشنایی را از طریق درایور اضافه می کنم