FreePrograms.me

MSI Afterburner - ابزاری برای تنظیم دقیق کارت گرافیک شما

MSI Afterburner - утилита для точной настройки видеокарты


اول از همه، کارت گرافیک وظیفه نمایش اطلاعات گرافیکی روی صفحه کامپیوتر را بر عهده دارد. اول از همه، به او بستگی دارد سرعت کامپیوتر. مانند بسیاری از اجزای کامپیوتر دیگر، برنامه های ویژه ای برای کارت های ویدئویی وجود دارد. با استفاده از چنین برنامه هایی می توانید کارت گرافیک خود را تست و پیکربندی کنید. یکی از این برنامه ها MSI Afterburner است. این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

این ابزار توسط MSI توسعه یافته است. این شرکت در زمینه تولید لپ تاپ، مادربرد، تبلت و سایر محصولات مشابه تخصص دارد. MSI Afterburner، برنامه ای که توسط این شرکت توسعه داده شده است، برای پیکربندی و نظارت بر وضعیت کارت گرافیک. ابزار MSI Afterburner فقط با کارت های ویدئویی NVIDIA و AMD کار می کند. مدل‌های این کارت‌های گرافیکی هستند که امروزه تقریباً در هر رایانه شخصی و لپ‌تاپ نصب می‌شوند.

با استفاده از برنامه MSI Afterburner، می توانید پارامترهای مختلف کارت گرافیک را تنظیم و پیکربندی کنید. تنظیم ولتاژ منبع تغذیه GPU و حافظه ویدئویی، تنظیم فرکانس هسته، کنترل دمای کارت گرافیک و کار با بسیاری از پارامترهای کارت گرافیک دیگر با استفاده از برنامه MSI Afterburner امکان پذیر است.

در مورد سازگاری، MSI Afterburner تقریباً تحت تمام سیستم عامل های خانواده ویندوز کار می کند.

شایان ذکر است چند ویژگی کلیدی این برنامه است. بنابراین، به شما امکان می دهد ولتاژ منبع تغذیه خود کارت گرافیک و حافظه گرافیکی را تغییر دهید. با استفاده از برنامه، می توانید سیستم خنک کننده کارت گرافیک را پیکربندی کنید. در صورت لزوم، کاربر می تواند پروفایل تنظیمات را خودش ایجاد کند.

MSI Afterburner یک ابزار خوب برای کار با کارت های گرافیک NVIDIA و AMD است. دانلودش کن و خودت ببین

19 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:21
    یک ابزار عالی برای کارت گرافیک، تنظیمات و عملکردهای بسیار.