FreePrograms.me

ما مبلمان را در اتاق با استفاده از یک برنامه خاص مرتب می کنیم

Расстанавливаем мебель в помещение с помощью специальной программы

علاوه بر این، این تنوع نه تنها در اندازه و نام برنامه ها، بلکه در زمینه های کاربردی آنها نیز متفاوت است. برنامه هایی برای مطالعه و برنامه هایی برای سرگرمی وجود دارد. برنامه های مختلفی برای برنامه ریزی تعمیرات و کارهای ساختمانی ایجاد شده است. و حتی برنامه هایی وجود دارد که به شما در چیدمان مبلمان در آپارتمان یا خانه کمک می کند. البته چنین برنامه هایی به شما در چیدمان فیزیکی اثاثیه کمکی نمی کند، بلکه فقط یک برنامه عملی ارائه می دهد. اما برای بسیاری از ما، این طرح به سادگی کمک ارزشمندی خواهد بود.

مثل همیشه، برنامه های مشابه زیادی وجود دارد. اما اجازه دهید فقط یکی را برجسته کنیم. به سادگی و بدون عارضه به آن می گویند: «برنامه چیدمان مبلمان سه بعدی». این برنامه به دو صورت آنلاین و آفلاین یعنی با استفاده از برنامه نصب شده روی رایانه قابل استفاده است. دقیقا به همین دلیل راحت است.

نسخه آنلاین تقریباً در دسترس است هر مرورگر مدرن، و خود برنامه روی رایانه هایی با آن کار خواهد کرد سیستم عامل ویندوز را نصب کرد. بیایید مزایای این برنامه را برجسته کنیم.

اول از همه، این برنامه رایگان است. رابط کاربری آن ساده و واضح است. شما خودتان می توانید هر اتاق، اتاق، آپارتمان (شبیه به شما) را برای چیدمان مبلمان ایجاد کنید. و اگر بازسازی خانه خود را شروع کرده اید، این برنامه برای شما مفید خواهد بود.

یک مزیت کوچک دیگر نیز وجود دارد. بلافاصله در برنامه می توانید مبلمان مورد علاقه خود را از طریق فروشگاه اینترنتی سفارش دهید. برای برخی از ما، این عملکرد بسیار راحت و مفید خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که تمام مسائل مربوط به کار در برنامه قابل حل است در کانال یوتیوب. برای چیدمان مبلمان می توانید از برنامه خاصی استفاده کنید. این را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

چیدمان مبلمان سه بعدی را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید http://www.stolplit.ru/programma-rasstanovki-mebeli-v-3d
04 آوریل 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:25
    برنامه جالب! اثاثیه را آنطور که می خواستم چیدم! همه چیز خوب است! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 21:46
    نمی دانم آیا می توانید اتاق خود را مرتب کنید و ببینید که چگونه به نظر می رسد
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:01
    من به لطف این برنامه مبلمان خود را مرتب کردم.