FreePrograms.me

ما با استفاده از برنامه Planoplan 3D یک طرح آپارتمان ایجاد می کنیم

Создаем дизайн квартиры с программой Планоплан 3D

چگونه به طراحی و چیدمان یک آپارتمان فکر کنید؟ مطمئناً بسیاری از مردم خواهند گفت که این کار به دانش و مهارت خاصی نیاز دارد. اگر کار پیش رو در مقیاس بزرگ است، پس همینطور باشد. اما اگر فکر می کنید که توانایی ایجاد یک طراحی آپارتمان را دارید، می توانید به کمک برنامه های ویژه ای متوسل شوید که به شما در تحقق برنامه های خود در این زمینه کمک می کند. یکی از این برنامه ها Planoplan است. شایان ذکر است که Planoplan یک ابزار آنلاین است که نیازی به نصب بر روی رایانه شما ندارد. برای کار با آن نیاز خواهید داشت مرورگر مدرن и اتصال به اینترنت خوب. و قبل از شروع کار با این ابزار، کاربر باید یک ثبت نام ساده را انجام دهد.

پس از ثبت نام، کاربر می تواند در برنامه آنلاین Planoplan در حالت نمایشی کار کند. از این نترسید، زیرا در این حالت قابلیت های Planoplan عملا محدود نمی شود. در اینجا شایان ذکر است که برای ادامه کار با این برنامه باید افزونه خاصی را در مرورگر خود نصب کنید.

حال بیایید در مورد بخش فنی این سرویس آنلاین صحبت کنیم. رایانه کاربری که می‌خواهد با زمان‌بندی آنلاین Planoplan کار کند باید حداقل شرایط زیر را داشته باشد: پردازنده با فرکانس 1,8 گیگاهرتز، کارت گرافیک 512 مگابایت و حداقل 2 گیگابایت رم. اما فراموش نکنید که اینها حداقل الزامات هستند. بنابراین، برای کار راحت و کارآمدتر، پارامترهای رایانه شما باید به طور قابل توجهی از حداقل بیشتر باشد.

همانطور که قبلا متوجه شدید، Planoplan یک برنامه رایگان برای ایجاد طرح های آپارتمانی است. این برنامه در حال حاضر بیش از 500 گزینه طراحی آماده دارد. علاوه بر این، هر یک از آنها را می توان بر اساس سلیقه و ترجیحات شما سفارشی کرد.

ویرایشگر Planoplan 3D ابزارهای بسیار متنوعی دارد. به عنوان مثال، یک کتابخانه آماده از مواد تکمیل شده و مبلمان مختلف وجود دارد. علاوه بر این، تمام مبلمان ارائه شده در اینجا دارای پارامترهای مبلمان واقعی هستند. ایجاد طراحی آپارتمان با استفاده از برنامه Planoplan بسیار ساده است. کاربر فقط باید XNUMX مرحله ساده را انجام دهد، یعنی ایجاد یا انتخاب دیوارهای آپارتمانی آماده، اضافه کردن مبلمان و در نهایت گرفتن یک تصویر. اگر می خواهید طراحی خانه یا آپارتمان آینده خود را به طور مستقل فکر کنید، توسعه دهید و سپس اجرا کنید، باید از برنامه آنلاین Planoplan استفاده کنید.

Planoplan را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://planoplan.com/ دانلود کنید
25 جولای 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:03
    یک برنامه عالی برای کسانی که می خواهند مدلی برای فضای داخلی خود بیاورند.