FreePrograms.me

برنامه های مدل سازی مبلمان

Программы для моделирования мебели

امروزه تعداد زیادی برنامه برای اهداف مختلف برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد. در این موقعیت خاص، ما در مورد نرم افزار برنامه ریزی مبلمان صحبت خواهیم کرد که هم برای مصارف خانگی و هم برای اهداف کاری قابل استفاده است.

برنامه‌های مدل‌سازی مبلمان معمولاً در سه مورد استفاده می‌شوند: برای برنامه‌ریزی دقیق مستقل تعمیرات (با ساخت تمام عناصر مبلمان لازم)، برای اجرای ایده‌های خود با امکان متعاقب زنده‌کردن آنها، و همچنین برای کارهای تجاری. اهداف در زیر به راه حل های پولی و رایگان برای مدل سازی مبلمان در رایانه ای که ویندوز دارد نگاه خواهیم کرد.

PRO100





این برنامه راه حل بهینه برای مدل سازی مبلمان است که با یک رابط بصری متمایز می شود، برای درک سریع آن نیازی به مطالعه کتابچه های مختلف، تجسم سه بعدی عالی، کار با ماژول های آماده و همچنین عملکردی برای محاسبه ندارید. هزینه های آینده

این برنامه دارای نسخه های پولی و رایگان است، با این حال، در مورد دوم، کاربر با عملکرد نسبتاً کاهش یافته مواجه می شود.

دانلود برنامه PRO100

وودي





ابزاری حرفه ای برای طراحی مبلمان که با آن می توانید تقریباً هر خواسته مشتری را طراحی کنید. این برنامه مجهز به یک رابط ساده، یک تابع برای محاسبه مواد مورد استفاده، یک فرآیند خودکار برش با دقت بالا، و یک پایه گسترده از مواد، لوازم جانبی و عناصر تکمیل شده است. پس از ایجاد یک نقاشی، به لطف عملکرد تجسم سه بعدی، شی حاصل را می توان با جزئیات از همه طرف مطالعه کرد.

متاسفانه برنامه امروز آپدیت نمیشه. با این حال، همچنان با تمام نسخه های ویندوز کار می کند، اما نباید انتظار بهبود رابط و افزودن ویژگی های جدید را داشته باشید.

برنامه WOODY را دانلود کنید

آسترا



Программы для моделирования мебели


این برنامه یک آنالوگ بودجه PRO100 است که متخصصان می توانند از آن قدردانی کنند.

با استفاده از این برنامه می توانید مبلمان یا عناصر فردی خود را که مجهز به قابلیت های طراحی و برش گسترده هستند ایجاد کنید. این برنامه به طور خودکار مشخصات عنصر ایجاد شده را ایجاد می کند، مقدار مواد مصرفی را محاسبه می کند، کار را محاسبه می کند و برچسب هایی برای علامت گذاری ایجاد می کند.

آنچه در اینجا واقعاً از دست رفته است، تجسم سه بعدی بهبود یافته است، اما اگر از آن صرفاً برای طراحی استفاده کنید، برنامه بیش از حد کافی خواهد بود.

دانلود برنامه Astra

KitchenDraw





همانطور که از نام این برنامه مشخص است، برای طراحی آشپزخانه و طراحی مبلمان آشپزخانه در نظر گرفته شده است. یک آشپزخانه معمولی در این برنامه را می توان در چند دقیقه محاسبه کرد برای پروژه های پیچیده تر شما باید سخت کار کنید. خوشبختانه این برنامه مجهز به یک رابط کاربر پسند و مجموعه وسیعی از ابزارها و عناصر آماده است که به شما امکان می دهد به سرعت آنچه را که می خواهید تجسم کنید. این برنامه همچنین با مشاهده سه بعدی با کیفیت بالا متمایز می شود که به شما امکان می دهد آشپزخانه در حال ساخت را به صورت زنده مشاهده کنید.

دانلود برنامه KitchenDraw با استفاده از یکی از برنامه های پیشنهادی برای مدل سازی مبلمان، شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​قادر خواهید بود پروژه ها را با کارایی بیشتری اجرا کنید و در نتیجه فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. اگر مشتاق هستید، این یک شروع عالی برای تحقق ایده های خودتان است که هنوز در فروش نیستند.
15 سپتامبر 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 04:03
    ممنون، من اینجا مبلمانی برای آشپزخانه ام درست کردم، خیلی دوستش داشتم 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 14:10
    برنامه جالبی بود، الان دانلودش کردم. من شروع به طراحی آشپزخانه خودم کردم.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 17:41
    برخی از برنامه های وب سایت خوب در اینجا فهرست شده اند، نامزدهای بسیار شایسته