FreePrograms.me

ایجاد نقطه دسترسی از لپ تاپ با استفاده از برنامه Mhotspot

Делаем из ноутбука точку доступа с программой Mhotspot

علاوه بر این، روتر هنوز باید به درستی پیکربندی شود. همه اینها را می توان انجام داد و بسیار ساده است. اما اگر روتر ندارید، اما نیاز دارید، چه کاری باید انجام دهید یک نقطه دسترسی بی سیم ایجاد کنید از اینترنت سیمی شما؟ اگر لپ تاپ دارید، همه اینها می توانند به واقعیت تبدیل شوند. و برنامه های ویژه در این مورد به شما کمک می کند. برنامه های مشابه قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است. و امروز در مورد یکی از این برنامه ها صحبت خواهیم کرد. به آن Mhotspot می گویند. و هدف اصلی آن تبدیل لپ تاپ شما به یک نقطه دسترسی Wi-Fi است.

چنین اکسس پوینت هایی از همه نظر نسبت به معمول پایین تر هستند روتر وای فای، اما اگر به طور خلاصه نیاز دارید، مثلاً گوشی خود را به اینترنت بی سیم وصل کنید، این روش عالی است. و البته برنامه Mhotspot در اینجا به کمک خواهد آمد.

مزیت این برنامه سادگی آن است. برای ایجاد یک اکسس پوینت بی سیم، لازم نیست تنظیمات برنامه را بررسی کنید و جزئیات آن را مطالعه کنید. همه چیز در اینجا روشن و ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نام برای نقطه دسترسی خود بیابید و تعداد اتصالات را تنظیم کنید. شایان ذکر است که حداکثر تعداد اتصالات در اینجا 10 است.

همچنین چند کلمه در مورد رابط. پنجره اصلی Mhotspot حاوی اطلاعاتی در مورد دستگاه هایی است که به شبکه شما متصل هستند. و علاوه بر این، اطلاعات دقیقی در مورد سرعت اتصال، میزان داده های منتقل شده و سرعت اتصال وجود خواهد داشت. می توانید لپ تاپ خود را به یک نقطه دسترسی بی سیم تبدیل کنید. و این را می توان به روش های مختلف انجام داد. اما با استفاده از برنامه Mhotspot، ایجاد یک اکسس پوینت از لپ‌تاپ راحت‌تر است.

Mhotspot را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-38995-mhotspot-2.html دانلود کنید
03 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:26
    با استفاده از این برنامه فوق العاده یک نقطه دسترسی ایجاد کرد! همه چیز عالی کار می کند! خیلی ممنون! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:02
    من نمی دانستم که می توانید از طریق لپ تاپ، یعنی از طریق Wi-Fi به صورت رایگان و سریع یک هات اسپات ایجاد کنید.