FreePrograms.me

آیا می توان وای فای را از لپ تاپ توزیع کرد؟

Можно ли раздать Wi-Fi с ноутбука?

ما به شما نمی گوییم که کدام سوالات محبوب ترین هستند، اما در مورد یک سوال خاص صحبت خواهیم کرد. همه به خوبی می دانند که اتصال اینترنت بی سیم چیست. نیاز به اینترنت سیمی و روتر Wi-Fi. اما بسیاری از کاربران لپ تاپ نگران این سوال هستند: آیا می توان Wi-Fi را از یک لپ تاپ توزیع کرد؟ این دقیقاً همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این سوال قبلاً پاسخ داده شده است که می توانید آن را در وب سایت ما پیدا کنید. اگرچه پاسخ مستقیم نبود، بلکه غیرمستقیم بود. وای فای را از لپ تاپ توزیع کنید می توان. و این را می توان به روش های مختلف انجام داد.

می توانید از ابزارهای استاندارد سیستم عامل ویندوز استفاده کنید و اینترنت بی سیم را از یک لپ تاپ توزیع کنید. قابل استفاده بابرنامه های ویژه برای توزیع Wi-Fi از لپ تاپ. همه این روش ها قبلاً در وب سایت ما توضیح داده شده است.

کدام روش را انتخاب کنم؟ پاسخ به این سوال دشوار است. اما اگر در مورد سهولت اجرا صحبت کنیم، مطمئناً توزیع Wi-Fi در لپ تاپ با استفاده از برنامه های ویژه آسان تر و راحت تر است. به عنوان مثال، استفاده از آن بسیار آسان است برنامه Mhotspot. شما می توانید Wi-Fi را از یک لپ تاپ توزیع کنید و راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که می توانید در وب سایت ما پیدا کنید.
13 آوریل 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:04
    مقاله بسیار خوب و آموزنده است! کمک کرد! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 18:28
    عکس شما عالی است و همه چیز به درستی در مقاله نوشته شده است.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:51
    من نمی دانستم که با یک لپ تاپ می توانید Wi-Fi را در تلفن خود یا مثلاً به لپ تاپ دیگری توزیع کنید