FreePrograms.me

راه اندازی یک نقطه دسترسی در اینترنت تلفن همراه Yota

Настраиваем точку доступа в мобильном интернете Yota

در رتبه دوم بعد از ارتباطات سلولی می توانید قرار دهید اینترنت تلفن همراه. امروزه احتمالاً هر دومین کاربر از اینترنت استفاده می کند. علاوه بر این، آنها اغلب از اینترنت در دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. برای چنین دستگاه هایی است که اینترنت از سیم کارت مورد نیاز است. نحوه استفاده از اینترنت در گوشی هوشمند مدرن یا تبلت؟ فقط باید یک سیم کارت وارد کنید، انتقال داده را روشن کنید و سپس آنلاین شوید. این اصل در 90 درصد موارد کار می کند. اما مواقعی وجود دارد که برای دسترسی به اینترنت نیاز به تنظیمات دارید.

اگر بتوانید تنظیمات خودکار را سفارش دهید عالی است. به عنوان مثال، در وب سایت اپراتور تلفن همراه Beeline تنظیمات خودکار برای اکثر مدل های تلفن وجود دارد. اما اگر تنظیمات خودکار وجود نداشته باشد، باید دستگاه را برای دسترسی دستی به اینترنت پیکربندی کنید. امروز در مورد راه اندازی یک نقطه دسترسی در صورت استفاده از سیم کارت اپراتور Yota صحبت خواهیم کرد.

بنابراین، اگر یک گوشی اندرویدی دارید، برای راه اندازی یک نقطه دسترسی باید چند مرحله اساسی را دنبال کنید. ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی رفته و به قسمت "اینترنت موبایل". پس از آن، مورد را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید "نقاط دسترسی (APN)". تنها کاری که باید انجام شود این است که داده ها را وارد کنید: "نام: یوتا"و"APN: internet.yota". در پایان این مراحل، باید تنظیمات را ذخیره کنید و سپس دستگاه را راه اندازی مجدد کنید. پس از راه اندازی مجدد، می توانید شروع به استفاده از اینترنت کنید.
30 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:34
    راه اندازی نقطه دسترسی بسیار سریع و جالب بود! آثار بزرگ! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:07
    با تشکر، مشخص شد که راه اندازی یک نقطه دسترسی در آیوتا مشکل بزرگی نیست