FreePrograms.me

ShellExView - یک ابزار مفید برای کامپیوتر شما

ShellExView - полезная утилита для компьютера

به عنوان مثال می توانید از برنامه های آنتی ویروس استفاده کنید. همه ما می دانیم که می توانید نسخه های پولی و رایگان آنها را دانلود کنید. اما اکثر کاربران ترجیح می دهند از نسخه های رایگان استفاده کنند. پس از همه، آنها از قبل دارای عملکرد اساسی لازم برای محافظت از رایانه شما هستند. امروز در مورد آن صحبت نمی کنیم برنامه های آنتی ویروس. ما در مورد یک ابزار کوچک، رایگان و بسیار مفید ShellExView صحبت خواهیم کرد. هدف اصلی این برنامه مدیریت پسوندهای پوسته سیستمی است که بر روی سیستم عامل ویندوز نصب می شوند. مطمئناً بسیاری از مردم می دانند که سیستم عامل شامل تعداد قابل توجهی از این پسوندها است. و اکثر برنامه هایی که روی کامپیوتر نصب می شوند فقط تعداد این افزونه ها را افزایش می دهند.

به عنوان نمونه می توان به معروف ها اشاره کرد بایگانی کننده WinZip. هنگام نصب آن، منوی زمینه سیستم کمی تغییر می کند. و همه اینها با نصب یک پسوند پوسته اتفاق می افتد. برنامه ShellExView به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به برنامه های افزودنی نصب شده را مشاهده کنید و همچنین آنها را مسدود کنید.

با استفاده از ابزار ShellExView، می توانید اطلاعات دقیقی در مورد اجزایی که پوسته سیستم عامل را گسترش می دهند، بیابید. در صورت لزوم، می توانید هر برنامه افزودنی سیستم عامل را مشاهده کنید، نام، نوع، تاریخ انتشار و موارد دیگر را بیابید. ShellExView یک ابزار بسیار مفید برای سیستم عامل ویندوز است. می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.

ShellExView را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://soft.mydiv.net/win/dlfile75f0f_279753/ShellExView/shexview.zip دانلود کنید
26 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 10:47
    این برنامه برای راه اندازی پوسته با کیفیت بالا و عملکرد برنامه های لازم است. چیز مفید
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:41
    ابزار بسیار مفید و خوبی برای کامپیوتر! توصیه میکنم!! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:12
    در واقع یک ابزار مفید برای رایانه من است، با تشکر از مقاله