FreePrograms.me

چگونه آنتی ویروس AVG 2015 را از رایانه خود حذف کنیم؟

Как удалить антивирус AVG 2015 с компьютера?

امروزه تقریباً هر فردی یک رایانه شخصی با اینترنت دارد. بدافزارها، کرم های کامپیوتری، ویروس های مختلف و اگر رایانه شما محافظت مناسبی نداشته باشد، می تواند موارد بیشتری را در اینترنت دریافت کند. همانطور که در بالا ذکر شد، برنامه های آنتی ویروس می توانند چنین محافظتی را ارائه دهند. و امروزه تعداد زیادی از این برنامه ها وجود دارد. بیایید در مورد یکی از آنها صحبت کنیم. امروز صحبت خواهیم کرد درباره آنتی ویروس AVG. اما ما تمام مزایا و معایب آن را در نظر نخواهیم گرفت، بلکه در مورد چیزی کاملاً متفاوت صحبت خواهیم کرد. اگر این آنتی ویروس را نصب کرده اید، شاید به مرور زمان از آن خسته شوید. یا او دیگر به نوعی برای شما مناسب نخواهد بود. در چنین شرایطی چه خواهید کرد؟ البته، شما شروع به حذف این آنتی ویروس و سپس نصب یک آنتی ویروس جدید خواهید کرد. اما مانند بسیاری از برنامه های آنتی ویروس، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد.

مشکل این خواهد بود: آنتی ویروس AVG نمی خواهد با استفاده از ابزارهای استاندارد سیستم عامل حذف شود. اگر سعی کنید از طریق منوی "Remove Programs" آن را در سیستم عامل ویندوز حذف کنید، به احتمال زیاد این کار کمکی نخواهد کرد. احتمالاً برخی از اجزای AVG روی رایانه شما باقی می ماند.

برای حذف کامل آنتی ویروس AVG از رایانه خود، باید از یک ابزار ویژه استفاده کنید. اسمش AVG Remover هست. این است که تمام عناصر AVG را به طور کامل از رایانه حذف می کند. به طور خاص، این ابزار فایل های نصب، فایل های کاربر و کلیدهای رجیستری مرتبط با آنتی ویروس AVG را حذف می کند.

می توانید این ابزار را از لینک انتهای مقاله دانلود کنید. پس از انتقال v مرورگر lyubom پس از این لینک، به وب سایت رسمی این آنتی ویروس و به طور خاص به صفحه ای که ابزار حذف در آن قرار دارد، هدایت خواهید شد. در اینجا باید نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی این ابزار را انتخاب کنید.

اگر نمی توانید آنتی ویروس AVG را با استفاده از ابزارهای استاندارد ویندوز حذف کنید، یک ابزار ویژه توسعه یافته توسط سازندگان AVG را دانلود کنید. http://www.avg.com/ru-ru/utilities مخصوص حذف آنتی ویروس

AVG Remover را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.avg.com/ru-ru/utilities بارگیری کنید
26 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:41
    با تشکر برای مشاوره. من نمی توانم درک کنم که چرا این حذف قبلاً برای من کار نمی کرد. 
  2. وگ
    7 ژانویه 2024 12:52
    من یک برنامه زباله دیگر را حذف کردم آیا ویروس است؟!؟