FreePrograms.me

Norton Security 2015 22.2.0.31

Norton Security 2015 22.2.0.31

منظور از حفاظت آنتی ویروس با کیفیت بالا چیست؟ البته، چنین محافظتی می تواند توسط یک آنتی ویروس قابل اعتماد و با زمان تست شده ارائه شود. و امروزه چنین برنامه هایی وجود دارد و تعداد آنها بسیار زیاد است. امروز در مورد یک و بسیار معروف صحبت خواهیم کرد آنتی ویروس محبوبکه Norton Security نام دارد. ما قبلاً این آنتی ویروس را در وب سایت خود بررسی کرده ایم، اما امروز در مورد آخرین نسخه این برنامه صحبت خواهیم کرد. شایان ذکر است فوراً برنامه آنتی ویروس Norton Security پولی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب نباشد. اما قبل از خرید نسخه پولی، می توانید از نسخه آزمایشی رایگان که به مدت 180 روز ارائه شده است استفاده کنید.

این آنتی ویروس چه چیزی می تواند به کاربر ارائه دهد؟ در واقع کارایی کافی دارد. از دستگاه خود محافظت کنید ویروس های کامپیوتری و بدافزار، حفاظت از شبکه، حفاظت از اینترنت، حفاظت از داده های شخصی، کنترل های والدین، قابلیت پشتیبان گیری و بهینه سازی سیستم عامل - همه این عملکردها در برنامه آنتی ویروس Norton Security گنجانده شده است.

همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که در نسخه های جدید این آنتی ویروس رابط کاربری به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. بسیار راحت تر و دلپذیرتر شده است. آیا نرم افزار آنتی ویروس امنیت نورتون ارزش امتحان کردن را دارد؟ البته ارزش آن را دارد که آن را روی کامپیوتر خود امتحان کنید. نسخه آزمایشی رایگان را می توان از وب سایت ما دانلود کرد.

Norton Security 2015 را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://ru.norton.com/norton-security-downloads-trial دانلود کنید
22 فوریه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:00
    Norton Security آنتی ویروسی است که من همیشه به آن اعتماد دارم! آثار بزرگ
  2. GodyVody
    GodyVody
    5 دسامبر 2023 21:55
    خوب، به نظر می رسد که آنها تلاش زیادی برای آنتی ویروس کرده اند، آفرین