FreePrograms.me

رفع خطای 0x80070035

Устраняем ошибку 0x80070035

اغلب، هنگام تنظیم برخی تجهیزات و سایر موارد مشابه، خطا در سیستم ویندوز رخ می دهد. و چنین خطاهایی اغلب دارای یک کد خاص هستند. برای مثال کد خطای 0x80070035 نشان می دهد که مسیر شبکه پیدا نشد. این خطا است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد، یعنی راه های رخ دادن آن را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و البته به شما خواهیم گفت که چگونه از شر آن خلاص شوید. بنابراین، ابتدا باید درک کنید که در چه شرایطی چنین خطایی ممکن است رخ دهد. بیشتر اوقات، کد خطا 0x80070035 زمانی ظاهر می شود که سعی می کنید چندین رایانه را به یک شبکه متصل کنید. علاوه بر این، اگر اتصال را بررسی کنید، در اغلب موارد بسته ها به طور کامل از یک رایانه به رایانه دیگر ارسال می شوند. و شایان ذکر است که این خطا اغلب زمانی رخ می دهد که کاربر سعی می کند رایانه ها را با نسخه های مختلف سیستم عامل در یک شبکه ترکیب کند.

دلایل خاص تری برای این خطا وجود دارد. بنابراین، ما در مورد محبوب ترین راه حل ها برای این موضوع صحبت خواهیم کرد. اگر آنتی ویروسی روی رایانه خود نصب کرده اید و فایروال دارد، قبل از هر چیز سعی کنید آن را غیرفعال کنید. حداقل به طور موقت. این کار در تنظیمات برنامه آنتی ویروس انجام می شود.

همچنین ممکن است کمک کند اگر فعال کنید "خدمات فایل شبکه و چاپگردر این مورد، در گزینه های پوشه، باید تیک مورد را بردارید.از جادوگر به اشتراک گذاری استفاده کنید".

اغلب، مراحل ساده می تواند به حل این خطا کمک کند. باید به بخش "مرکز شبکه و اشتراک گذاری". سپس روی رابط شبکه ای که در حال راه اندازی آن هستیم کلیک راست کنید. سپس " را انتخاب کنید.خواصو استفاده خودکار از سرورهای DNS را در پروتکل های نسخه 4 و 6 انتخاب و تنظیم کنید.

اگر هیچ یک از موارد بالا کمک نکرد، به روش زیر عمل کنید. برو به منو"دویدن" ترکیب کلید میانبر Win+R و دستور را در آنجا وارد کنیدCMD". این شما را به خط فرمان می برد.

وارد خط فرمان شدم ipconfig / همه و کلید enter را فشار دهید. باید پارامتر نوع گره را بررسی کنید. در بیشتر موارد، شما یک نوع گره همتا را می بینید، به این معنی که کامپیوتر در حالت p-node کار می کند. این دقیقا همان چیزی است که باید تغییر کند تا خطای 0x80070035 حذف شود.
Устраняем ошибку 0x80070035


برای این کار به رجیستری سیستم خود بروید. برای انجام این کار، در منوی "دویدن"فقط درخواست خود را وارد کنید"regedit را". پس از این شما دریافت خواهید کرد و سیستم رجیستریو در اینجا باید بخش HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\NetBt\Parameters را انتخاب کنید.

تنها چیزی که برای شما باقی می ماند این است که مقادیر زیر را در قسمت سمت راست رجیستری حذف کنید: NodeType и DhcpNodeType... بعد از آن رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و مشکل مرتبط با خطای 0x80070035 باید ناپدید شود. کد خطای 0x80070035 را می توان با استفاده از روش های نسبتاً ساده ای که در این مقاله توضیح داده شده است برطرف کرد.
18 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:59
    عصر بخیر! خیلی ممنون! رفع خطا! اکنون عالی کار می کند! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:21
    من واقعاً نمی‌دانم چرا این خطا رخ داد، اما همه چیز پس از راه‌اندازی مجدد رایانه برای من برطرف شد