FreePrograms.me

اگر "فرآیند com.google.process.gapps به طور غیرمنتظره ای خاتمه یافت" چه کاری باید انجام دهم؟


به عنوان مثال، شما می توانید گوشی های هوشمند مدرن. تلفنی که من تازه خریدم کاملاً عالی کار می کند. اما مدتی می گذرد و شروع به کند شدن می کند و برخی از خطاها روی صفحه ظاهر می شود. بیشتر اوقات ، این فقط به این دلیل اتفاق می افتد که کاربر به طور مرتب برنامه ها و برنامه ها را بدون بررسی آنها نصب می کند. اما ما به اصل خطاها نمی پردازیم، بلکه در مورد راه هایی برای حذف آنها صحبت می کنیم. امروز نوع خطای زیر را بررسی خواهیم کرد: "فرآیند com.google.process.gapps به طور غیرمنتظره ای خاتمه یافت." این خطا نشان می دهد که دستگاه شما دچار یک خرابی غیرمنتظره شده است. و بسیار ناخوشایند است که این خطا مرتباً روی صفحه دستگاه اندروید شما ظاهر شود. این به سادگی با استفاده از خود دستگاه تداخل خواهد داشت.

بنابراین، اکنون بیایید به اقدامات خاصی برویم که به خلاص شدن از شر این نوع خطا کمک می کند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به سادگی کش دستگاه را پاک کنید. عمل ساده و سرراست است، اما شرایطی وجود دارد که پس از پاک کردن حافظه کش، این مشکل به طور کامل ناپدید می شود.

اگر کمکی نکرد، به مرحله بعدی بروید. به منوی تنظیمات دستگاه خود بروید و اینجا را جستجو کنید و به "نرم افزار". در پایان، شما باید مورد را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید "مدیریت برنامه نرم افزاریدر پنجره ای که باز می شود، دکمه ای را با عنوان "" جستجو کرده و روی آن کلیک کنید.حذف داده/پاک کردن کشنکاتی که در این مقاله ارائه شده است به شما کمک می کند تا از شر این خطا خلاص شوید دستگاه اندروید.
10 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:12
    من موفق شدم مشکل را برطرف کنم! از مقاله و کمک شما بسیار سپاسگزارم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:54
    مقاله جالبی برای خواندن برای پیشرفت شما، متشکرم