FreePrograms.me

چگونه از برنامه Vksaver استفاده کنیم؟

Как пользоваться программой Vksaver?

البته کیفیت و راحتی این شبکه اجتماعی در محبوبیت آن نقش بسزایی دارد. اما در کنار این، کارکردها و قابلیت های مختلفی نیز دارد. به عنوان مثال، VKontakte برای کسانی که عاشق هستند ایده آل است موسیقی گوش کن. در اینجا واقعاً انواع مختلفی از موسیقی وجود دارد. اما دانلود از آنجا مشکل دارد. اگر می خواهید موسیقی را از شبکه اجتماعی VKontakte بارگیری کنید، نمی توانید مستقیماً این کار را انجام دهید. اما راهی برای خروج وجود دارد. می توانید از برنامه ای به نام استفاده کنید VKSaver. قبلاً در وب سایت ما توضیح داده شده است.

چگونه از این برنامه استفاده کنیم؟ در واقع همه چیز بسیار ساده است. اول از همه، شما باید برنامه را نصب کنید. اکنون باید مرورگر را راه اندازی یا راه اندازی مجدد کنید و سپس به صفحه بروید شبکه اجتماعی VKontakte.

اکنون باید به قسمت ضبط های صوتی خود بروید. حرف " باید زیر هر صدای ضبط شده ظاهر شودS". حدس زدن اینکه باید روی این دکمه کلیک کنید سخت نیست. پس از کلیک بر روی این دکمه، به طور خودکار به وب سایت audiovkontakte.ru هدایت می شوید. و در اینجا می توانید آهنگ مورد نیاز خود را دانلود کنید. اگر می خواهید موسیقی را از شبکه VKontakte بارگیری کنید، یکی از گزینه های حل این مشکل برنامه VKSaver است. و استفاده از آن بسیار آسان است.
04 اکتبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 14:17
    1. سلام، خیلی ممنون بابت مقاله! اکنون می دانم که چگونه از این برنامه استفاده کنم. 
  2. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:58
    با تشکر از شما، برنامه بسیار چند منظوره
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 18:30
    امروز در ذخیره ویدیوها از VK مشکل داشتم. الان این سرور رو امتحان میکنم