FreePrograms.me

3 ابزار موثر برای مسدود کردن تبلیغات در مرورگر

3 эффективных средства для блокировки рекламы в браузере

تبلیغات پدیده ای ناخوشایند است که کاربران مرورگرها در حین وبگردی دائما با آن مواجه می شوند. خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به لطف امکان مسدود کردن تبلیغات در اینترنت، وب گردی را بسیار راحت تر کند.

امروز ما محصولاتی را بررسی خواهیم کرد که به شما امکان می دهند تبلیغات را در مرورگرهای مختلف مسدود کنید. بیشتر ابزارهای ارائه شده افزونه های مرورگر هستند که فضای زیادی را در رایانه شما اشغال نمی کنند. با این حال، نرم افزاری نیز وجود دارد که از نظر عملکرد به طور قابل توجهی از افزونه ها پیشی می گیرد.

Adblock پلاس



3 эффективных средства для блокировки рекламы в браузере


جد افزونه ها برای مسدود کردن تبلیغات در مرورگر.

به شما این امکان را می دهد تا به طور موثر انواع مختلف تبلیغات را در مرورگر مسدود کنید و همچنین آمار مسدود شدن را ردیابی کنید. این افزونه به طور موثر بنرهای تبلیغاتی و پاپ آپ ها را حذف می کند. علاوه بر این، با آن هنگام تماشای یک ویدیو تبلیغاتی نخواهید دید.

افزونه AdBlock





به گفته توسعه دهندگان این راه حل، هنگام ایجاد محصول خود از Adblock Plus الهام گرفته اند.

به گفته نویسنده، این ساده ترین، راحت ترین و موثرترین راه حل برای مسدود کردن تبلیغات در اینترنت است که نه تنها به طور موثر با وظایف خود مقابله می کند، بلکه دارای یک رابط نسبتاً راحت است که با آن می توانید عملیات مسدود کردن فیلترها را مدیریت کرده و غیرفعال کنید. مسدود کننده یک لینک خاص یا کل دامنه، و همچنین تعداد تبلیغات مسدود شده در سایت فعلی را ردیابی کنید.

Adguard





Adguard، به عنوان یک ابزار مسدودکننده تبلیغات، در دو نوع موجود است: افزونه مرورگر و نرم افزار. من می خواهم به طور خاص در مورد گزینه دوم صحبت کنم به این دلیل که بر خلاف افزونه های مرورگر، تبلیغات را نه پس از بارگیری، بلکه در سطح کد مسدود می کند، که به شما امکان می دهد نه تنها به طور موثر هر نوع تبلیغات را حذف کنید، بلکه به طور قابل توجهی نیز حذف کنید. کاهش وزن صفحه

علاوه بر این، Adguard می تواند تبلیغات را نه تنها در مرورگرهای وب، بلکه در سایر برنامه های نصب شده روی رایانه شما نیز مسدود کند. اما بر خلاف دو گزینه قبلی، در اینجا باید مقداری پول را کنار بگذارید.

هر یک از گزینه های پیشنهادی به شما امکان می دهد تا به طور موثر تبلیغات را در مرورگر موجود در رایانه خود حذف کنید. اینکه چه تصمیمی در مورد آن تصمیم بگیرید بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد.
07 اکتبر 2017 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ساکن
    19 نوامبر 2023 18:54
    مسدود کردن تبلیغات نکته بسیار مهمی در استفاده از اینترنت است، در غیر این صورت فقط تبلیغات شما را دیوانه می کند. بابت این مقاله از شما سپاسگزارم.
  2. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:18
    مقاله بسیار واضح! همه چیز برای اولین بار درست شد! 
  3. GodyVody
    GodyVody
    4 دسامبر 2023 19:38
    مسدود کننده برتر، هرگز تبلیغات را دوست نداشت 
  4. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:34
    من هر دو مسدود کننده را نصب کرده ام و هر دو به خوبی کار می کنند.
  5. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:40
    Adbdok plus یک برنامه بسیار جالب است که هرگز خراب نمی شود و تا آنجا که ممکن است تبلیغات را حذف می کند
  6. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:04
    همه بهترین راه ها برای مسدود کردن تبلیغات از این. همه چیز در این مقاله