FreePrograms.me

چگونه یک مخاطب را در واتساپ مسدود کنیم؟

Как заблокировать контакт в Whatsapp?

بلافاصله می توان اشاره کرد که پیام رسان برنامه ای برای تبادل پیام های فوری در زمان واقعی است. امروزه چنین برنامه هایی بسیار زیاد است. اما ما بر روی یکی از آنها تمرکز خواهیم کرد. این پیام رسان به نام واتس اپ. این برنامه قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است، بنابراین ما به موضوع دیگری مرتبط با آن خواهیم پرداخت. بسیاری از کاربرانی که استفاده می کنند برنامه واتس اپ، با گذشت زمان ممکن است این سوال پیش بیاید: چگونه یک مخاطب را در این برنامه مسدود کنیم؟ شایان ذکر است بلافاصله پس از مسدود کردن یک مخاطب خاص در واتس اپ، دیگر هیچ تماس یا پیامکی از او دریافت نخواهید کرد. و همچنین لازم به یادآوری است که وقتی مخاطبی را در پیام رسان واتس اپ مسدود می کنید، از لیست مخاطبین شما ناپدید نمی شود. برای ناپدید شدن آن از لیست، باید آن را از دفترچه آدرس تلفن خود حذف کنید.

بنابراین، اجازه دهید با سیستم عامل اندروید شروع کنیم. اول از همه، باید واتس اپ را روی گوشی خود راه اندازی کنید. پس از آن، به صفحه نمایش بروید "اتاق های گفت و گو". اکنون مورد را فشار دهید "منو"، سپس اشاره کنید"تنظیمات"، سپس مورد"حساب"، بعد از این مرحله"حریم خصوصی"و نکته آخر"مسدود".

پس از گذراندن تمام بخش های ذکر شده در بالا، به منوی هدایت می شوید که در آن باید روی مورد کلیک کنید "یک مخاطب مسدود شده اضافه کنیدهمانطور که می بینید، همه چیز بسیار ساده است. به هر حال، اگر پیامی در واتس اپ از یک شماره ناشناس دریافت کرده اید و می خواهید آن را مسدود کنید، انجام این کار حتی ساده تر است. می توانید هرزنامه را از این شماره گزارش دهید و آن را مسدود کنید همچنین می توانید به سادگی مخاطب را مسدود کنید.منو"، سپس "بیش"و با کلیک بر روی مورد، اقدامات را کامل کنید"مسدود کردنپیام رسان واتس اپ امروزه بر روی بسیاری از سیستم عامل های تلفن همراه کار می کند. اما نیازی به صحبت در مورد مسدود کردن یک مخاطب در هر یک از آنها نیست. اصل مسدود کردن مخاطب در پیام رسان واتس اپ در همه جا یکسان است. تنها تفاوت در این است که رابط.
30 مه 2015 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    21 نوامبر 2023 14:16
    خیلی ممنون، این فقط یک مقاله فوق العاده است، که در آن یاد گرفتم چگونه مشترکینی را مسدود کنم که از آنها راضی نیستم، به لطف این مقاله همه کارها را انجام دادم و به خوبی متوجه شدم!
  2. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:17
    مقاله مفید، من متوجه نشدم که چگونه بلاک کنم، همه چیز روشن شد
  3. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 20:35
    متشکرم، فقط باید یک هرزنامه را مسدود کنم 
  4. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 10:51
    ممنون که توضیح دادید، من برخی از افراد را مسدود می کنم.