FreePrograms.me

یک صندوق پستی در سرویس Yandex ایجاد کنید

Создаем почтовый ящик на сервисе Яндекс

سرویس های ایمیل مدرن طیف وسیعی از امکانات را به کاربران ارائه می دهند. و ارسال نامه تنها یکی از این امکانات است. به عنوان مثال، بسیاری از سرویس های ایمیل به کاربران اجازه می دهند اطلاعات را در فضای ذخیره سازی ابری خود ذخیره کنند. اگر هنوز ندارید صندوق پستی، پس این مقاله برای تو است. ایجاد صندوق پستی امروز مشکلی نیست. احتمالاً انتخاب خود سرویس پستی مشکل‌سازتر خواهد بود. امروز ما در مورد ایجاد نامه در یک سرویس پستی محبوب صحبت خواهیم کرد که برای همه به نام Yandex شناخته می شود.

هر کسی می تواند یک صندوق پستی در این سرویس ایجاد کند. اولین کاری که باید انجام دهید در نوار آدرس است مرورگر شما نیاز به نوشتن دارد http://www.yandex.ru. به عبارت دیگر، شما باید به سرویس Yandex بروید. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه ای که باز می شود، به دنبال کلمات "Mail" و "Create a mailbox" بگردید. از آنجایی که ما در حال ایجاد یک صندوق پستی هستیم، باید روی دکمه ای کلیک کنیم که می گوید:یک جعبه راه اندازی کنید".


پس از انجام این کار، به فرم ثبت نام منتقل می شوید. ثبت نام بسیار ساده است و حداقل زمان را از شما می گیرد. در فرم ثبت نام باید نام خانوادگی و نام خود را وارد کنید، یک نام کاربری را انتخاب کنید، رمز عبور پیش فرض، یک شماره تلفن وارد کنید یا یک سوال امنیتی را انتخاب کنید. به طور کلی، در اینجا شما باید رایج ترین روش ثبت نام را طی کنید. در نهایت باید بر روی " کلیک کنیدیک ایمیل ایجاد کنید".


همچنین شایان ذکر است که پس از کلیک بر روی دکمه "ایجاد نامه"، باید یک چک ربات را پاس کنید. برای این کار باید یک کپچا وارد کنید. کپچا بسیار ساده است و با حروف روسی وارد می شود.
اکنون یک صندوق پستی در سرویس Yandex دارید. در آینده می توانید از تمام قابلیت های آن استفاده کنید و همچنین آن را رنگارنگ تزئین کنید.
02 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ریسا
    26 نوامبر 2016 15:02
    من می خواهم نامه قدیمی خود را در Yandex بازیابی کنم و نامه جدید را رد کنم، زیرا ... هفت ماه است که حتی یک نامه هم دریافت نکرده ام، هرچند برای دریافت اطلاعات باید پیام و اشتراک دریافت کنم. لطفا کمکم کن!!!!
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:17
    من ایمیل Yandex را بیشتر از gmail و mailru دوست دارم.