FreePrograms.me

مرکز بازی WarFace

Игровой центр WarFace

امروزه تقریباً تمامی بازی های مدرن با حالت های آنلاین ساخته می شوند. اما بازی هایی هستند که فقط این حالت را دارند. و در بین بسیاری از کاربران بسیار محبوب هستند. امروز در مورد نحوه شروع بازی یک تیرانداز آنلاین بسیار محبوب به نام WarFace صحبت خواهیم کرد. ابتدا باید آن را نصب و سپس بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید مرکز بازی Mail.Ru. دستورالعمل های دقیق برای نصب و راه اندازی آن در حال حاضر در وب سایت ما است. برای نصب مرکز بازی می توانید از لینک زیر استفاده کنید https://wf.mail.ru/download.

پس از نصب مرکز بازی بر روی رایانه شما، دانلود توزیع های WarFace به طور خودکار آغاز می شود. به محض اتمام دانلود توزیع ها، دکمه " ظاهر می شودنصب کنیدحدس زدن اینکه دقیقاً باید روی آن کلیک کنید، دشوار نیست.

پس از کلیک روی دکمه، باید پوشه ای را که می خواهید کلاینت WarFace را در آن قرار دهید، انتخاب کنید. انتخاب خود را با کلیک بر روی " تایید کنیدکلسیم"کلینت بازی خیلی سریع نصب می شود. پس از نصب آن، باید روی دکمه " کلیک کنیدبازی کردن".

موضوع کوچک باقی می ماند. شما باید خود را نشان دهید آدرس ایمیل و رمز عبور (در هنگام ثبت نام آنها را مشخص کرده اید). اگر چنین داده ای وجود ندارد، می توانید یک حساب کاربری در سایت ثبت کنید https://wf.mail.ru/register.

خیلی کم باقی مانده است. شما باید وارد بازی شوید و شخصیت خود را بسازید. این کار مراحل نصب بازی WarFace را تکمیل می کند. ساختن شخصیت در این بازی بسیار آسان است. پس از ایجاد آن، می توانید گیم پلی را شروع کنید. برای شروع بازی تیرانداز آنلاین محبوب WarFace، باید چند مرحله را انجام دهید. اما همه این مراحل بسیار ساده هستند و وقت زیادی از شما نمی گیرند.
23 سپتامبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 17:46
    با تشکر از شما برای شفاف سازی. من از مرکز بازی خبر نداشتم.