FreePrograms.me

آمیگو 32.0.1725.111

Amigo 32.0.1725.111

تا به امروز، بسیاری از آنها ایجاد شده است مرورگرهای مختلف. مرورگرهای محبوب و نه چندان محبوب وجود دارد. بسیاری از مرورگرهای عالی قبلاً در وب سایت ما بررسی شده اند. امروز به یکی دیگر می پردازیم. این مرورگر Amigo نام دارد. شایان ذکر است فوراً این مرورگر باعث ایجاد احساسات متفاوت می شود. برخی از مردم آن را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر اصلا آن را دوست ندارند. این مرورگر توسط شرکت روسی Mail.Ru Group توسعه یافته است. یکی از ویژگی های متمایز آمیگو این است که دکمه های شبکه اجتماعی داخلی دارد.

با استفاده از مرورگر Amigo می توانید به طور همزمان صفحات اینترنتی و فیدهای خبری در شبکه های اجتماعی مانند ВКонтакте، دنیای من، همکلاسی, توییتر، فیس بوک. برای بسیاری از کاربران این یک ویژگی بسیار راحت است. اگر از ایمیل mail.ru استفاده می کنید، مرورگر Amigo شما را از پیام های جدید مطلع می کند.

مرورگر Amigo دارای یک پنل شبکه اجتماعی داخلی و یک فرم ویژه برای تبادل سریع پیام ها در شبکه های اجتماعی است. یک پخش کننده داخلی نیز وجود دارد.

در مورد این مرورگر چه چیز دیگری می توانید بگویید؟ مانند بسیاری از مرورگرهای مبتنی بر آن منتشر شد موتور کروم. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که این مرورگر در سال 2013 منتشر شد و امروزه تنها یک نسخه دارد که به طور مداوم در حال توسعه است. به همه اینها می توان این واقعیت را نیز اضافه کرد که آمیگو می تواند تحت سیستم عامل هایی مانند ویندوز کار کند. لینـوکــس, سیستم عامل Mac OS.

در اصل، مرورگر Amigo دارای مجموعه ای از کیفیت های خوبی است. مانند بسیاری از مرورگرهای مدرن، بسیار سریع، راحت است و همچنین به صورت رایگان در دسترس است. یک سوال ساده مطرح می شود: پس چرا بسیاری از کاربران از آن انتقاد می کنند؟ واقعیت این است که این مرورگر می تواند خود را روی رایانه شما نصب کند. در نگاه اول، هیچ مشکلی با این وجود ندارد، زیرا می توانید مرورگر را حذف کنید. اما حذف برنامه Amigo چندان آسان نیست. اگر می خواهید مرورگر Amigo را امتحان کنید، آن را از لینک زیر دانلود کنید.

Amigo را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://amigo.mail.ru/amigo_setup.exe دانلود کنید
26 فوریه 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:58
    من مرورگر آمیگو را دانلود کردم و خیلی خوشم آمد. هیچ چیز کند نمی شود یا عقب می ماند! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:58
    من چندین بار در مورد این مرورگر شنیده ام، می گویند خوب است، اما Yandex.browser بهتر خواهد ماند.