FreePrograms.me

تغییر رنگ مو در فتوشاپ

Меняем цвет волос в программе Фотошоп

بسیار ساده هستند و ویرایشگرهای گرافیکی وجود دارند که استفاده از آنها بسیار دشوار است. اولین ها برای مبتدیان این تجارت مناسب هستند، در حالی که دومی ها بیشتر برای حرفه ای ها جذاب هستند. اما می‌توانیم یک ویرایشگر گرافیکی را انتخاب کنیم که برای هر دو گروه اول و دوم کاربران مناسب باشد. این یکی نام دارد برنامه فتوشاپ. این برنامه یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای گرافیکی امروزی است. این به این دلیل است که طیف عظیمی از ابزارهای مختلف و همچنین امکانات بسیار متنوعی دارد. امروز به این سوال می پردازیم: چگونه رنگ مو را در فتوشاپ تغییر دهیم؟

این برای چیست؟ البته این روش برای دخترانی مناسب است که انتخاب رنگ موی بعدی برایشان مشکل است. اول از همه، شما باید عکس خود را در فتوشاپ باز کنید، جایی که موهای شما به بهترین شکل قابل مشاهده است.

در مرحله بعد، باید تصویر پس زمینه را به یک لایه تبدیل کنید و پس از آن به Edit Quick Mask Mode بروید. این حالت برای برجسته کردن موها به رنگ مورد نظر شما لازم است.

اکنون باید ابزار Brush را انتخاب کرده و اندازه ابزاری را که در فرآیند انتخاب مو برای شما راحت‌تر باشد، تنظیم کنید. هنگامی که تمام موهای عکس را انتخاب کردید، Opacity ماسک را روی 100٪ تنظیم کنید.
Меняем цвет волос в программе Фотошоп


همچنین باید رنگ های اصلی را به ترتیب نشان داده شده در تصویر زیر تنظیم کنید. و در اینجا باید به یاد داشته باشید که سیاه ماسک را رنگ می کند و سفید آن را پاک می کند.


اکنون می توانید با برس روی موهای خود رنگ کنید و همه این کارها را در حالت ماسک سریع انجام دهید. پس از انجام این کار، باید به حالت معکوس برگردید. خواهید دید که مو و قاب تصویر با یک خط نقطه برجسته مشخص می شود.

ما باید انتخاب را فقط روی مو متمرکز کنیم. برای این کار باید تصویر را معکوس کنید. رفتن به "انتخاب کنید"، و سپس روی مورد کلیک کنید"معکوس".


در مرحله بعد باید ناحیه انتخاب شده را به یک لایه جدید منتقل کنید. برای انجام این کار، کلیک کنید ترکیب کلید میانبر "Ctrl + J"اکنون ترکیب بعدی را فشار دهید"Ctrl + U". بعد از این باید کادر کنار مورد را علامت بزنید"رنگ آمیزی کنید".


در نهایت با منوی بعدی مواجه خواهید شد. اینجاست که با استفاده از لغزنده های مخصوص می توانید رنگ و میزان اشباع آن را در جهات مختلف تغییر دهید.
اگر می خواهید رنگ مو را در فتوشاپ تغییر دهید، حتما از دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
17 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:16
    چقدر راحت معلوم شد! و من همیشه از فتوشاپ می ترسیدم.