FreePrograms.me

چگونه از شبیه ساز DOSBox استفاده کنیم؟

Как пользоваться эмулятором DOSBox?

امروز با جزئیات بیشتری در مورد یکی صحبت خواهیم کرد برنامه شبیه ساز. نامیده می شود DOSBox. ما این برنامه را به تفصیل بررسی کردیم و بنابراین خودمان را تکرار نخواهیم کرد. بیایید در مورد نحوه استفاده از این شبیه ساز صحبت کنیم. پس بیایید شروع کنیم. ابتدا باید DOSBox را روی کامپیوتر خود نصب کنید. شما می توانید این برنامه را به طور مستقیم از وب سایت ما دانلود کنید.

ما ساده ترین راه کار با شبیه ساز DOSBox را بررسی خواهیم کرد. هنگامی که این شبیه ساز را نصب کردید، نماد آن باید روی دسکتاپ شما ظاهر شود. اکنون باید بازی را برای این شبیه ساز دانلود کنید. اگر هنوز این کار را انجام نداده اید، اکنون زمان آن است.

بیشتر اوقات، بازی های DOSBox به عنوان دانلود می شوند آرشیوها. بر این اساس، باید آرشیو دانلود شده را با بازی باز کنید. طبق معمول، پس از این کار با تعداد زیادی فایل زیپ نشده مواجه خواهید شد.

همچنین لازم است بدانید که بازی‌های شبیه‌ساز با فایل‌هایی با پسوندهای bat، exe یا com راه‌اندازی می‌شوند. برای شروع بازی باید فایلی را باز کنید که نام بازی دانلود شده و یکی از این پسوندها را داشته باشد.

خیلی کم باقی مانده است. به پوشه بازی رفته و فایل راه اندازی را پیدا کنید. برای راه اندازی بازی، باید فایل راه اندازی را مستقیماً به میانبر DOSBox که روی دسکتاپ رایانه قرار دارد بکشید. این با جزئیات بیشتر در تصویر زیر نشان داده شده است.
Как пользоваться эмулятором DOSBox?
اگر تمام مراحل بالا را انجام داده اید، می توانید به راحتی هر بازی را در شبیه ساز DOSBox اجرا کنید.
16 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:14
    یک شبیه ساز جالب ساختار بسیار متفاوتی با همان بلواستک ها دارد.