FreePrograms.me

پسوند SaveFrom.net

Расширение SaveFrom.net

به عنوان مثال، بدون برنامه های خاص شما قادر نخواهید بود دانلود ویدیو از یوتیوب یا از هر سایت مشابه دیگری ما قبلاً به چند روش برای بارگیری ، به عنوان مثال ، فیلم ها از شبکه های اجتماعی نگاه کرده ایم. امروز در مورد افزونه ای صحبت خواهیم کرد که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر ویدیویی را از اینترنت بارگیری کنید. SaveFrom.net نام دارد. هیچ فایده ای برای توصیف طولانی و با جزئیات آن وجود ندارد، زیرا هدف اصلی آن کمک به دانلود فیلم ها از اینترنت است. کاربر فقط باید آن را نصب کند به مرورگر شما. پس از نصب، در کنار ویدیو (مثلاً در سرویس یوتیوب)، نماد دانلود یا دکمه ای ظاهر می شوددانلود".

همچنین می توانید ویدیوها را با هر رزولوشن و کیفیتی که نیاز دارید دانلود کنید. شایان ذکر است که افزونه SaveFrom.net تقریباً با تمام مرورگرهای مدرن سازگار است. اگر می‌خواهید ویدیوها را از هر سایتی دانلود کنید، مرورگر خود را به پسوند SaveFrom.net مجهز کنید. می توانید آن را از وب سایت ما دانلود کنید.

SaveFrom.net را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://ru.savefrom.net/user.php?helper=opera دانلود کنید
15 سپتامبر 2015 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:54
    برنامه بسیار جالب برای دانلود فیلم از یوتیوب

  2. ژیبک
    ژیبک
    3 دسامبر 2023 07:39
    SaveFrom.net یک افزونه جالب است که می توانید ویدیوها را با کیفیت خوب از YouTube بارگیری کنید. من اغلب از آن استفاده می کنم و از عملکرد آن بسیار راضی هستم. ویدیو به سرعت دانلود می شود. 
  3. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 16:08
    البته می توانید از سایت دانلود کنید، اما پسوند تبلیغاتی ندارد و این خوب است.