FreePrograms.me

شبیه ساز قابل حمل پلی استیشن

Эмулятор PlayStation Portable

بسیاری از افراد نیز احتمالاً با کنسول قابل حمل پلی استیشن آشنا هستند. در حال حاضر از روی نام می توانید حدس بزنید که ما در مورد یک کنسول بازی قابل حمل صحبت می کنیم. بسیاری از مردم هنوز پلی استیشن قابل حمل دارند، اما امروزه پشتیبانی از این کنسول بازی متوقف شده است. اما اگر می خواهید روی این کنسول بازی انجام دهید، می توانید از شبیه ساز آن استفاده کنید. به عنوان مثال، شبیه ساز به عنوان یک برنامه رایانه ای درک می شود که به طور کامل یا جزئی اعمال چیزی را تکرار می کند. امروزه تعداد زیادی وجود دارد شبیه سازهای مختلف. شبیه ساز ماهیگیری و شکار، شبیه ساز سیستم عامل های قدیمی و بسیاری دیگر. اما در مورد شبیه ساز PlayStation Portable صحبت خواهیم کرد.

در مورد اینکه شبیه ساز کنسول بازی چیست، به جزئیات نخواهیم پرداخت. بیایید در مورد قابلیت های اصلی آن صحبت کنیم.

بنابراین، با شبیه ساز PlayStation Portable می توانید تقریباً تمام بازی هایی را که برای کنسول بازی PlayStation Portable در دسترس بودند، بازی کنید. علاوه بر این، بسیاری از بازی ها دارای وضوح FULL HD خواهند بود.

در مورد مشخصات فنی، شبیه ساز PlayStation Portable روی رایانه ها کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. علاوه بر این، داشتن یک کامپیوتر نسبتاً خوب توصیه می شود. شایان ذکر است که بسیاری از کاستی ها در آخرین نسخه این شبیه ساز اصلاح شده است. می خواهید PlayStation Portable بازی کنید، اما این کنسول بازی را ندارید؟ راهی برای خروج از این وضعیت وجود دارد. شما باید یک شبیه ساز این کنسول بازی را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

PlayStation Portable را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.ppsspp.org/index.html دانلود کنید
17 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:25
    و در واقع بازی های فولایچدی در جریان است. من واقعاً نمی فهمم این چگونه کار می کند)