FreePrograms.me

حذف کامل BlueStacks از رایانه شما


حذف برنامه های رایگان مختلفی که بدون اطلاع شما بر روی رایانه شما نصب شده اند بسیار دشوار است. حذف برنامه های آنتی ویروس مختلف می تواند حتی دشوارتر باشد. امروز در مورد روند حذف یک برنامه کاملا معمولی صحبت خواهیم کرد. تماس گرفت برنامه BlueStacks. وب سایت ما قبلاً برنامه BlueStacks را به طور مفصل مورد بحث قرار داده است راه های استفاده از آن. فقط یادآوری می کنیم که این برنامه شبیه ساز سیستم عامل موبایل اندروید برای کامپیوتر است. پس چگونه این برنامه را از رایانه خود حذف می کنید؟

طبق معمول، اولین قدم این است که سعی کنید این برنامه را از طریق کنترل پنل حذف کنید. برای انجام این کار، به آن بروید و " را انتخاب کنیدحذف یک برنامه".
Полное удаление программы BlueStacks с компьютера


پنجره ای باز می شود که در آن لیستی از تمام برنامه های موجود در رایانه شما را مشاهده می کنید. شما باید 2 برنامه را حذف کنید، یعنی "پخش کننده برنامه های Bluestacks"و"مرکز اطلاع رسانی بلواستکس". این با جزئیات بیشتر در تصویر زیر نشان داده شده است.


در طول فرآیند حذف نصب، مرکز اطلاع رسانی Bluestacks پیامی مانند این را به شما می دهد:آیا می خواهید برنامه های نصب شده را حفظ کنید؟«از آنجایی که باید این برنامه را به طور کامل از رایانه خود حذف کنید، گزینه منفی را انتخاب می کنیم.

اکنون باید رجیستری سیستم را از برنامه BlueStacks پاک کنید. ساده ترین راه برای رفتن به ویرایشگر رجیستری این است که کلمه " را وارد کنید.regedit رادر پنجره ویرایشگر رجیستری که باز می شود، به برگه «» برویداصلاح"و در آن روی مورد کلیک کنید"پیدا کردن".


حدس زدن اینکه باید نام برنامه ما را در نوار جستجو بنویسید دشوار نیست، یعنی " Bluestacks". سپس بر روی دکمه " کلیک کنید "بعدی را پیدا کنید".

اکنون تمام ورودی های رجیستری را حذف کنید، جایی که کلمه BlueStacks ظاهر می شود. پس از حذف، باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. این فرآیند حذف نصب برنامه BlueStacks را کامل می کند. هر برنامه ای را می توان به طور کامل از رایانه شما حذف کرد. برای انجام این کار فقط باید کمی زمان صرف کنید.
22 سپتامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:51
    همه چیز را به طور کامل حذف کرد، با تشکر از مقاله
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 17:45
    Bluestax برنامه خوبی است، اما دوست ندارد به طور کامل از رایانه حذف شود.