FreePrograms.me

اگر طرف مقابل صدای شما را نشنود چگونه در اسکایپ میکروفون تنظیم کنیم؟

Как настроить микрофон в программе Skype, если вас не слышит собеседник?

اسکایپ یک برنامه فوق العاده راحت برای تبادل پیام های متنی، تماس های تصویری و تماس های صوتی و همچنین برای تبادل فایل های مختلف است. میلیون ها نفر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند. البته هدف اصلی این برنامه تبادل تماس صوتی و تصویری است. اما حتی در چنین برنامه محبوبی خطاهایی وجود دارد. به عنوان مثال، اغلب می توانید با این سوال روبرو شوید: "اگر صدای شما شنیده نمی شود چگونه یک میکروفون را در اسکایپ تنظیم کنیم؟" بیایید به این نگاه کنیم. برای شروع، ارزشش را دارد عملکرد میکروفون خود را بررسی کنید. برای انجام این کار، طبق معمول وارد اسکایپ شوید و به "منو" بروید.ابزارهای"، سپس "تنظیمات"و روی مورد کلیک کنید"تنظیمات صدا". پنجره ای باز می شود که در آن یک نشانگر میزان صدای میکروفون را می بینید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند کلمه به میکروفون خود بگویید. اگر نشانگر روشن شود، همه چیز با میکروفون خوب است.
Как настроить микрофон в программе Skype, если вас не слышит собеседник?


اگر میکروفون در مرحله قبل به صدای شما پاسخ نمی دهد، بررسی کنید که آیا کادر انتخاب در همان منوی روبروی مورد "اجازه تنظیم خودکار میکروفون". اگر آنجا نیست، حتما آن را نصب کنید و دوباره میکروفون را بررسی کنید. همه چیز باید کار کند.


برو جلو. اگر در این مرحله چیزی تغییر نکرده است، بدون ذخیره چیزی از تنظیمات اسکایپ خارج شوید. اکنون ارزش بررسی اتصال فیزیکی میکروفون را دارد. این امکان وجود دارد که میکروفون شما به سادگی به رایانه شما متصل نباشد.

حالا باید به تنظیمات سیستم عامل ویندوز بروید. بیایید به مثال یک کامپیوتر نگاه کنیم. s ustanovlennoy ویندوز 7. به کنترل پنل رایانه خود بروید و سپس «منو» را باز کنید.تجهیزات و صدا". چه چیزی را باید اینجا پیدا کنید؟ البته، میکروفون شما. اول از همه، باید بررسی کنید که آیا روشن است یا خیر. این کار بسیار ساده انجام می شود: اگر دستگاه خاکستری است، خاموش است. بر این اساس، باید آن را روشن کنید.

حالا یک نکته دیگر را بررسی کنید. روی میکروفون خود کلیک راست کرده و به "خواصدر پنجره ای که باز می شود، به برگه «» برویدسطح". باید یک دکمه با نماد میکروفون وجود داشته باشد. باید فعال باشد. اگر فعال نیست، روی آن کلیک کنید.
اگر همه چیزهایی که در بالا نوشته شده به شما کمک نکرد، سعی کنید نسخه دیگری از اسکایپ را نصب کنید. در غیر این صورت، مشکل ممکن است در خود کامپیوتر یا میکروفون باشد و فقط می توانید در یک مرکز خدمات با کیفیت از این موضوع مطلع شوید.
13 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:08
    با تشکر برای مشاوره. هنوز نتوانستم میکروفون را در اسکایپ تنظیم کنم.