FreePrograms.me

چگونه تصویر وارونه را در اسکایپ تعمیر کنیم؟

Как исправить перевернутое изображение в Skype?

موافقم، یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ارتباط، برنامه Skype است. میلیون ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. و این تعداد موجه است، زیرا اسکایپ ابزارهای عالی و باکیفیت را به کاربران خود ارائه می دهد. به ویژه، این ارتباط از طریق پیام های متنی، تماس های صوتی و تصویری است. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل های مختلفی را ارسال کنید. اما برای استفاده از تمام عملکردهای اسکایپ، مهم است که تمام خطاهایی که ممکن است در آن رخ دهد حذف کنید. بسیاری از کاربران با مشکل زیر روبرو هستند: وقتی اسکایپ را راه اندازی می کنید و سعی می کنید تماس ویدیویی برقرار کنید، تصویر شما وارونه می شود. در بیشتر موارد، این وضعیت در لپ تاپ ها، به ویژه در لپ تاپ های ایسوس مشاهده می شود.

این مشکل از چند طریق قابل حل است. در بیشتر موارد، شما باید به وب سایت سازنده وب کم (لپ تاپ) خود بروید و آخرین نسخه درایورها را در قسمت مورد نیاز دانلود کنید. پس از نصب آنها، باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر این کمکی نکرد، باید اسکایپ را دوباره نصب کنید.
درک این نکته ضروری است که وضعیت یک تصویر معکوس در اسکایپ در خود وب کم نهفته است. به همین دلیل است که این مشکل با به روز رسانی درایورها از وب سایت رسمی سازنده قابل حل است.
23 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:47
    من هرگز با چنین چیزی روبرو نشده ام، این اولین بار است که چنین درخواست کمکی را می بینم.