FreePrograms.me

کاهش پینگ در بازی ها با برنامه WTFast

Уменьшаем пинг в играх с программой WTFast

این نوع بازی ها مزایای زیادی دارند. اول از همه، این فرصتی است برای بازی با افراد دیگر. اما در اینجا معایبی نیز وجود دارد. مثلاً اگر دارید اتصال اینترنت ضعیف، سپس بازی فریز می شود. به عبارت دیگر شما پینگ بالایی خواهید داشت و این برای بازی های آنلاین خیلی خوب نیست. چگونه مقابله با پینگ بالا? ابتدا باید به فکر تغییر اتصال اینترنت خود به اینترنت سریعتر باشید. اما اگر این امکان پذیر نیست، می توانید راه دیگری را انتخاب کنید. برنامه های خاصی وجود دارد که پینگ را تا حدودی کاهش می دهد. امروز در مورد یکی از این برنامه ها صحبت خواهیم کرد.

این برنامه WTFast نام دارد. با استفاده از آن می توانید سرعت اتصال بازی آنلاین خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. نظرات کاربران در مورد این ابزار بسیار متفاوت است، اما اکثر آنها معتقدند که با استفاده از WTFast می توانید سرعت اتصال خود را افزایش دهید و در نتیجه پینگ بازی را کاهش دهید.

وظیفه اصلی این ابزار، حفظ اتصال بهینه در یک بازی آنلاین است. علاوه بر این، با کمک WTFast می‌توانید سرعت گیم‌پلی و پاسخ‌دهی سرور را افزایش دهید، خطر قطع ارتباط از سرور را کاهش دهید و همچنین تعداد لگ‌ها را در طول بازی کاهش دهید.

اصل کار با این ابزار نیز بسیار ساده است. ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید www.wtfast.com. برای انجام این کار، به سادگی به "حساب". با ایجاد یک لاگین و رمز عبور، می توانید خود برنامه را باز کنید. باید این داده ها را در آن وارد کنید، سپس سرور مورد نظر را انتخاب کرده و شروع به بازی کنید. آیا می خواهید بدون تغییر اینترنت، پینگ را در بازی های آنلاین کاهش دهید. سپس باید از ابزار WTFast استفاده کنید.

WTFast را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-34195-wtfast-2.html دانلود کنید
12 مارس 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خاک رس
    6 دسامبر 2023 12:12
    کاهش پینگ با WTFast!
    هنگام بازی CS بسیار کمک می کند. من به همه توصیه می کنم.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:10
    من پینگ را کم کردم، حالا بازی کردن راحت تر است! برنامه خوب است، کمک می کند! 
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 21:52
    اوه چقدر باحال! در برخی از بازی ها، پینگ به سادگی کیهانی است و به طرز وحشتناکی عقب می افتد. این برنامه به کارتان خواهد آمد. تستش میکنم
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:30
    من این برنامه را تست کردم و با اطمینان می توانم بگویم که پینگ به وضوح کاهش یافته است