FreePrograms.me

برنامه هایی برای دانلود فیلم از هر سایتی

Программы для скачивания видео с любых сайтов


امروزه در اینترنت، هر کاربر می‌تواند ویدیوها و فیلم‌های جالب زیادی پیدا کند که با آن‌ها می‌توانند زمان خود را با لذت بگذرانند. اگر می خواهید ویدیوها را در رایانه خود نه آنلاین، بلکه بدون اتصال به اینترنت تماشا کنید، قطعاً به یکی از برنامه های زیر نیاز خواهید داشت که به شما امکان می دهد فیلم ها را از هر سایتی دانلود کنید.

vDownloader



Программы для скачивания видео с любых сайтов



یک برنامه محبوب و کاربردی برای دانلود ویدیوها در رایانه شما از سایت های مختلف. این برنامه علاوه بر قابلیت دانلود ویدیوها در رایانه، قابلیت تنظیم کیفیت، تبدیل، دانلود زیرنویس (در صورت ضمیمه شدن به ویدیو)، پخش مطالب دانلود شده و بسیاری موارد دیگر را نیز دارد.

این برنامه مجهز به یک رابط کاربری ساده و راحت با پشتیبانی از زبان روسی است و همچنین کاملاً رایگان از وب سایت رسمی توسعه دهنده توزیع می شود - و این یک دلیل عالی برای دانلود برنامه و آزمایش آن در عمل است.

ذخیرهسازی از





یک برنامه عالی برای دانلود فیلم از سایت های مختلف. متأسفانه، به شما امکان می دهد فیلم ها را نه از همه سایت ها بدون استثنا، بلکه از محبوب ترین ها بارگیری کنید: YouTube، Vimeo، VKontakte، Odnoklassniki و غیره.

این برنامه در یک یا چند مرورگر در رایانه شما (به صلاحدید شما) ساخته شده است، پس از آن هنگامی که یک ویدیو را باز می کنید، دکمه دلخواه "دانلود" را خواهید دید. علاوه بر این، در صورت لزوم، می توانید کیفیت ویدیوی دانلود شده را تنظیم کنید، که به ویژه در صورتی که فضای خالی بسیار محدودی در رایانه خود دارید، بسیار مهم است.

دانلود کننده فیلم فلش





بر خلاف تمام راه حل های ذکر شده در بالا، که برنامه های نصب شده روی رایانه هستند، Flash Video Downloader یک افزونه مرورگر است که فقط در مرورگر وب که برای آن نصب شده است کار می کند.

ویژگی این افزونه این است که به شما امکان می دهد از هر سایتی که فیلم های آنلاین ارسال می شود بارگیری کنید. علاوه بر این، با وجود نام برنامه، می توانید نه تنها فیلم های فلش، بلکه هر نوع فیلم آنلاین را نیز دانلود کنید.

این افزونه کاملاً رایگان توزیع می شود و همچنین دارای یک اصل استفاده بسیار ساده است: فقط باید سایتی را که میزبان ویدیوی مورد نظر شماست باز کنید، روی نماد افزونه کلیک کنید و سپس ویدیوی خود را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود، پس از آن مرورگر وب شروع به دانلود می کند. همه چیز بسیار ساده و در دسترس است.

UmmyVideoDownloader





برنامه ای که به طور خاص برای دانلود آسان فیلم ها از YouTube به رایانه شما طراحی شده است.

این ابزار ساده کاملاً رایگان توزیع می شود و همچنین مجهز به پشتیبانی از زبان روسی است (اما حتی بدون آن نیز درک این برنامه بسیار آسان است).

برای دانلود یک ویدیو، فقط باید یک لینک به ویدیو از وب سایت YouTube وارد کنید، پس از آن برنامه به شما اجازه می دهد کیفیت آن را تعیین کنید (دانلود با کیفیت Full HD امکان پذیر است) و سپس شروع به دانلود کنید. یک راه حل عالی اگر به طور مرتب فیلم ها را از یک سایت میزبانی ویدیوی محبوب دانلود می کنید.

این تمام فهرست ابزارهای بارگیری فیلم ها از اینترنت نیست - فقط جالب ترین گزینه ها در اینجا ذکر شده است (طبیعاً به نظر نویسنده). اگر با برنامه راحت تر دیگری برای دانلود فیلم از اینترنت آشنا هستید که در مقاله موجود نیست، لطفاً آن را در نظرات با خوانندگان سایت ما به اشتراک بگذارید.

30 سپتامبر 2017 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 07:13
    این برنامه عالی کار می کند، می توانید فیلم ها و عکس ها را از هر کجا دانلود کنید! من این برنامه را دوست داشتم.
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:37
    وای، این مقاله برای من یک موهبت الهی است. رفتم نصبش کردم و چک کردم
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:43
    من از SaveFrom استفاده می کنم، برنامه عالی به سرعت دانلود می شود، نیازی به مشاهده تبلیغات ندارد
  4. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 22:05
    این برنامه جالب است، دانلود ویدیو از هر سایتی راحت است