FreePrograms.me

نحوه دانلود ویدیوهای یوتیوب در تبلت

Как скачать видео с YouTube на планшет


البته، شما می توانید به سادگی هر ویدیویی را که دوست دارید به لیست پخش خود اضافه کنید تا بتوانید در هر زمانی آن را تماشا کنید. اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که دسترسی به اینترنت وجود ندارد، در این صورت می توان ویدیوی مورد علاقه خود را از قبل در رایانه لوحی خود دانلود کرد.

راه های دانلود ویدیو از یوتیوب



علاوه بر این که می توانید ویدیوها را در YouTube بارگیری کنید، همیشه می توانید از نرم افزارهای اضافی استفاده کنید. برخی از برنامه های کاربردی نیاز به ثبت نام و نصب دارند، در حالی که راه اندازی برخی دیگر بسیار ساده است.

اگر نرم افزار بررسی های کمی دارد و ممکن است شهرت مشکوکی پشت کلاهبرداران باشد، باید بسیار مراقب باشید. چنین افرادی می توانند از داده هایی که شما ارائه می دهید برای شکستن رمزهای عبور منابع مختلف یا نصب نرم افزارهای ویروس بر روی دستگاه شما استفاده کنند.

روش 1: از برنامه Videoder استفاده کنید



این یک ابزار نسبتاً رایج با شهرت خوب است. می توانید آن را از Play Market دانلود کنید، جایی که به آن "Video Downloader" گفته می شود. هنوز امکان استفاده از این نرم افزار مسدود نشده است، اما به دلیل تحریم های گوگل، هر لحظه ممکن است وضعیت تغییر کند. حتی در حال حاضر اشکالات خاصی در سیستم وجود دارد. بیایید نگاهی به نحوه عملکرد این برنامه بیندازیم:
  1. برنامه را از اینترنت یا از طریق Play Market دانلود کنید.



  2. پس از فعال سازی برنامه، یک اعلان ظاهر می شود که از شما می خواهد اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید. کلیک "اجازه".

  3. در نوار جستجوی خالی، نام ویدیو را وارد کنید.

  4. لیستی از مواردی که شامل عبارت جستجوی شما می شود نمایش داده می شود. از آنجایی که این ابزار نه تنها با YouTube، بلکه با سایر سایت ها نیز کار می کند، لیست یافت شده می تواند بسیار گسترده باشد.

  5. فیلم مورد نظر را انتخاب کنید.



  6. برای شروع ذخیره، روی نماد دانلود در گوشه سمت راست بالای پنجره اصلی کلیک کنید. معمولا نصب به صورت خودکار شروع می شود، اما گاهی اوقات امکان تعیین کیفیت فیلم مورد نظر وجود دارد.




همانطور که در بالا ذکر شد، به دلیل تحریم های گوگل، همه ویدیوها برای دانلود در دسترس نخواهند بود. وقتی سعی می‌کنید چند ویدیو را دانلود کنید، اعلانی نشان داده می‌شود که این عملکرد دیگر پشتیبانی نمی‌شود. همه فایل های دانلود شده در فهرست "گالری" ذخیره می شوند.

روش دوم: از سایت های تخصصی استفاده کنید



برای دانلود ویدیوی مورد علاقه خود می توانید از سایت های اینترنتی ویژه ای که در اینترنت بسیار رایج هستند استفاده کنید. یکی از این منابع Savefrom است. بیایید به روند کار با این سایت نگاه کنیم:
  1. هر ویدیویی را با استفاده از مرورگر خود پخش کنید.

  2. در خط آدرس باید مقدار را طوری تغییر دهید که به شکل زیر باشد: https://m.ssyoutube.com/ (непосредственный адрес видео)

    ویدئو باید در موقعیت مکث قرار گیرد.



  3. روی کلید روی صفحه کلید کلیک کنید وارد.

  4. ویدیویی که به دنبال آن بودید در برگه ای که باز می شود نمایش داده می شود.

  5. به پایین تصویر بروید و روی دکمه کلیک کنید "دانلود".

  6. بسته به کیفیت مورد نیاز، می توانید فرمت ویدئو را مشخص کنید. فراموش نکنید که هر چه این پارامتر بالاتر باشد، وزن فایل بیشتر است.



  7. ویدیوی دانلود شده در بخش قابل مشاهده است "دانلود".
هر روز دانلود ویدیو از اینترنت سخت تر می شود. برنامه ها بسته می شوند و وب سایت ها فعالیت نمی کنند. روش های مطرح شده در این مقاله فرصتی برای دور زدن تحریم های غول گوگل است.
28 فوریه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 03:55
    ویدیوها را از YouTube در رایانه لوحی خود بارگیری کنید، با کیفیت عالی
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:13
    یک مقاله خوب، مفید برای دارندگان تبلت.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:14
    ویدیو به همان روشی که روی گوشی از طریق سرویس ها یا برنامه های شخص ثالث دانلود می شود