FreePrograms.me

ما با برنامه FloorPlan 3D یک طرح آپارتمان ایجاد می کنیم

Создаем планировку квартиры с программой FloorPlan 3D

اما چگونه می توانید بدون داشتن مهارت و دانش حرفه ای کافی در این زمینه، همان بازسازی خانه را انجام دهید؟ پاسخ واضح است: می توانید به کمک رایانه متوسل شوید. اگر دقیق تر بیان کنید در این مورد کمک می کند زمانبندی. امروز فقط در مورد یکی از این برنامه ها صحبت خواهیم کرد. به آن FloorPlan 3D می گویند. مطلقاً هر کاربری می تواند FloorPlan 3D را مدیریت کند. دلیل آن این است که این برنامه دارای یک رابط کاربری واضح و از همه مهمتر کاربرپسند است. و همانطور که قبلا متوجه شدید، هدف اصلی این برنامه است طراحی آپارتمان و سایر اماکن مسکونی بنابراین، برنامه FloorPlan 3D می تواند برای توسعه طراحی خانه ای که قبلاً به پایان رسیده یا در حال ساخت است، استفاده شود.

برنامه FloorPlan 3D نیز خوب است زیرا بسیاری از عملکردهای آن خودکار هستند. به عنوان مثال، برنامه به طور خودکار ابعاد قطعات را تعیین می کند. همچنین تمام قطعاتی که استفاده کردید به صورت خودکار در پایگاه داده برنامه قرار می گیرند.

در واقع برنامه FloorPlan 3D امکانات بسیار زیادی دارد. ما می توانیم موارد اصلی را لیست کنیم. ابتدا می توانید پروژه ساختمانی خود را تنها با استفاده از دکمه های ماوس ایجاد کنید. علاوه بر این، می توانید سطوح مختلف کف را در یک پروژه ایجاد کنید. ثانیاً، هر پروژه ای می تواند تا حد امکان دقیق باشد. به عنوان مثال، عناصری مانند درها، پنجره ها، پله ها و موارد دیگر را می توان به طور خودکار به همان پروژه ساختمان اضافه کرد. همچنین می توانید اتاق ها و وسایل خانه را به پروژه اضافه کنید، به عنوان مثال، مبلمان یا عناصر مختلف حمام.

همچنین شایان ذکر است که می توانید طرح های خود را بعداً چاپ کنید. علاوه بر این، پروژه را می توان در انواع مختلف چاپ کرد. اگر به فکر بازسازی خانه یا آپارتمان خود هستید، باید از برنامه FloorPlan 3D استفاده کنید. این برنامه برای این اهداف عالی است.

FloorPlan 3D را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید http://www.mediahouse.ru/floorplan/topic.html?sel=1148848607
10 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:14
    یک برنامه برنامه ریزی رایگان بد نیست. برای من مفید خواهد بود.