FreePrograms.me

برنامه گرافیکی Artlantis Studio

Графическое приложение Artlantis Studio

منظور از تجسم تصویر چیست؟ به طور کلی، تجسم به تکنیک های خاصی اشاره دارد که برای ارائه برخی اطلاعات (مثلاً عددی) به شکلی مناسب برای مشاهده بصری استفاده می شود. تجسم را می توان در زمینه های مختلف فعالیت استفاده کرد. ما در مورد برنامه ای صحبت خواهیم کرد که می تواند تصاویر را تجسم کند. اما البته این تنها عملکرد این برنامه نیست. برنامه ای که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد، Artlantis Studio نام دارد. این ابزار دارای طیف گسترده ای از قابلیت ها می باشد. بنابراین با استفاده از این برنامه می توانید فیلم ها و تصاویری با کیفیت بسیار بالایی ایجاد کنید. و شما می توانید همه اینها را ایجاد کنید بر اساس مدل های سه بعدی.

علاوه بر موارد فوق، برنامه Artlantis Studio دارای مجموعه کاملی از ابزارهای حرفه ای است که به کاربر کمک می کند تا کیفیت تصاویر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. همچنین شایان ذکر است که این برنامه دارای ابزارهایی است که با آن می توانید عکس ها را سبک سازی کنید. به عبارت دیگر با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر را به روش های مختلف طراحی کنید. به عنوان مثال، افکت هایی مانند تغییر تعادل نور، چرخش و نمایش تصویر، دانه بندی، روشنایی، پر شدن و بسیاری موارد دیگر وجود دارد.

همچنین شایان ذکر است که گرافیکی که می توان در برنامه Artlantis Studio ایجاد کرد بسیار واقع گرایانه است. و این بیانیه توسط تعداد زیادی از کاربران برنامه تایید شده است.

در مورد جنبه فنی برنامه Artlantis Studio، همه چیز در اینجا بسیار خوب است. این برنامه می تواند بر روی کامپیوتر اجرا شود با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. علاوه بر این، Artlantis Studio بر روی هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز کار خواهد کرد. زبان رابط برنامه انگلیسی است. همچنین مهم است که برنامه اشتراکی باشد. Artlantis Studio یک برنامه گرافیکی عالی است. دانلودش کن و خودت ببین

استودیو Artlantis را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.artlantis.com/ru/downloads/ دانلود کنید
03 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:00
    شرم آور است که آتلانتیس اشتراک افزار است، زیرا من آن را دوست داشتم.