FreePrograms.me

ما با PhotoSHOW PRO اسلایدها و فیلم ها را از عکس ها ایجاد می کنیم

Создаем слайд-шоу и видеоролики из фотографий с ФотоШОУ PRO

هم آماتورها و هم حرفه ای ها عکس ها را بیشتر پردازش می کنند. برای این، هر دو از ویژه استفاده کنید برنامه های ویرایش عکس. امروز در مورد برنامه ای صحبت خواهیم کرد که برای کار با عکس نیز طراحی شده است، اما تمرکز آن کاملاً متفاوت است. این برنامه PhotoSHOW PRO نام دارد. اگر نیاز دارید که عکس های خود را به صورت موثر و رنگارنگ طراحی کنید و سپس آنها را به صورت اسلاید نشان دهید، پس حتما باید از برنامه PhotoSHOW استفاده کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید یک ویدیوی چشمگیر و حتی یک فیلم از عکس های خود بسازید. و در عین حال تنها حداکثر 10 دقیقه از وقت خود را صرف خواهید کرد.

برنامه PhotoSHOW PRO چیست؟ در واقع، ابزارهای مختلفی در اینجا وجود دارد. بیایید برخی از آنها را برجسته کنیم. به عنوان مثال، می توانید با افزودن انتقال های مختلف، یک ویدیوی زیبا از عکس های خود ایجاد کنید. جلوه های عکس رنگارنگ و موسیقی مورد علاقه شما البته این لیست کاملی از گزینه ها، عملکردها و قابلیت هایی نیست که برنامه PhotoSHOW PRO ارائه می دهد.

شما می توانید تعداد نامحدودی عکس به همان ویدیوی ایجاد شده توسط این برنامه اضافه کنید. همچنین می توانید امضا و عنوان را وارد کنید. شایان ذکر است که ویدئوهایی که با برنامه PhotoSHOW PRO ساخته اید را می توان در فرمت های مختلف ویدئویی مدرن ذخیره کرد.

در مورد نمایش اسلاید، که می تواند با برنامه PhotoSHOW PRO نیز ایجاد شود، عملکردهای مختلفی برای آنها در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، این برنامه دارای اسلایدهای قالب است که می توانید از آنها در نمایش اسلایدی که ایجاد می کنید استفاده کنید. همچنین، نمایش اسلاید تمام شده را می توان در چندین فرمت ذخیره کرد. اگر می خواهید یک ویدیو با کیفیت بالا یا یک نمایش اسلاید رنگارنگ از عکس های خود ایجاد کنید، برنامه PhotoSHOW PRO برای این اهداف عالی است. می توانید آن را در وب سایت ما دانلود کنید.

PhotoSHOW PRO را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://fotoshow-pro.ru/ دانلود کنید
15 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:48
    من از طریق این برنامه به عمویم هدیه دادم با اسلایدی از عکس هایش.