FreePrograms.me

چگونه در یک سند مایکروسافت ورد یک صفحه پرتره و دیگری افقی ایجاد کنیم؟

Как в документе Microsoft Word сделать одну страницу книжной, а другую альбомной?

ما ویرایشگر متن بسته را به عنوان مثال در نظر می گیریم دفتر مایکروسافت. این ویرایشگر امروزه یکی از محبوب ترین هاست. بلافاصله می توان اشاره کرد که این ویرایشگر متن عملکرد بسیار زیادی دارد و استفاده از هر یک از عملکردهای آن دشوار نیست. اما هنوز هم بسیاری از کاربران هنگام کار با اسناد Microsoft Word سوالات مختلفی دارند. امروز به موضوع دیگری مربوط به این ویرایشگر متن می پردازیم. این سوال به این صورت است: «چگونه یک صفحه پرتره و دیگری افقی در یک سند مایکروسافت ورد ایجاد کنیم، این کار، که برای برخی از کاربران دشوار است، در واقع بسیار ساده است خود سند Word پس از باز شدن، به صفحه مورد نیاز خود بروید منظره درست کن و مکان نما را روی آن قرار دهید. اکنون در نوار ابزار سند به دنبال تب "طرح بندی صفحه"و در آن به منو می رویم"تنظیمات صفحه".


در اینجا جهت صفحه افقی را انتخاب می کنیم و روی مورد کلیک می کنیم.تا انتهای سند اعمال شود". ما اقدامات خود را با فشار دادن دکمه تایید می کنیم "خوب".

Как в документе Microsoft Word сделать одну страницу книжной, а другую альбомной?


اگر می خواهید یک نمای کتاب از سند خود داشته باشید، باید آن را از منوی تنظیم صفحه انتخاب کنید. اما اگر فقط به یک صفحه افقی برای کل سند نیاز داشته باشید، چه؟ همانطور که متوجه شدید، با استفاده از روش فوق، تمام صفحات بعدی شما نمای افقی خواهند داشت. راه برون رفت از این وضعیت نیز بسیار ساده است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که جهت صفحات سند را بعد از صفحه ای که افقی ایجاد کرده اید به عمودی تغییر دهید. یعنی باید نشانگر ماوس را روی صفحه ای که جهت صفحه عمودی از آن خواهید داشت قرار دهید و مراحل نوشته شده در بالا را انجام دهید و فقط نوع صفحه پرتره را انتخاب کنید. پس از این، همه صفحات سند شما دوباره ظاهر کتابی به خود می گیرند. اگر نیاز به ایجاد یک صفحه عمودی و دیگری افقی در یک سند مایکروسافت ورد دارید، این کاملا امکان پذیر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که توصیه های ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید.
11 جولای 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آنا
    15 ژانویه 2017 01:06
    خیلی ممنون! خیلی کمک کردند!!!
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:43
    ممنون از شفاف سازی برای من در تنظیم قرارداد با برآورد مفید خواهد بود.