FreePrograms.me

تغییر صفحه شروع در مرورگر گوگل کروم

Меняем стартовую страницу в браузере Google Chrome

امروز صحبت خواهیم کرد در مورد مرورگر گوگل کروم. این مرورگر محبوبیت خاصی دارد. محبوبیت آن به این دلیل است که عملکرد با کیفیت بالا و رابط کاربری بسیار راحت را ترکیب می کند. صفحه Google به طور خودکار صفحه شروع در این مرورگر است. امروز به این سوال خواهیم پرداخت: چگونه از مرورگر گوگل کروم استفاده کنیم تغییر صفحه شروع? اول از همه، شما باید خود مرورگر را باز کنید. حالا باید روی " کلیک کنیدتنظیمات و مدیریت گوگل کروم". در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. سپس روی مورد کلیک کنید "تنظیمات".
Меняем стартовую страницу в браузере Google Chrome


در نسخه های قدیمی مرورگر یک مورد وجود داشت "گروه اولیه". در نسخه های جدید این مرورگر باید در نقطه توقف کنید"در هنگام راه اندازی باز شود". در اینجا ما مورد را انتخاب می کنیم"افزودن صفحات مشخص شده".


پنجره ای باز می شود که در آن باید آدرس صفحه ای را که می خواهید به عنوان صفحه شروع مشاهده کنید وارد کنید. به عنوان مثال، بیایید آدرس سرویس Yandex را وارد کنیم. پس از آن، روی آدرس صفحه وارد شده کلیک کنید (آدرس باید برجسته شود) و سپس دکمه " را فشار دهید.خوب".
می توانید به خودتان تبریک بگویید زیرا صفحه شروع را با موفقیت در مرورگر Google Chrome تغییر داده اید. برای اعمال این تغییرات باید مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید.
25 آگوست 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 14:36
    به نوعی در موزیلا تغییر صفحه آسان تر به نظر می رسد. 
    1. گلب
      گلب
      9 ژانویه 2024 21:13
      من خودم از فایرفاکس استفاده می کنم، کاملا موافقم))