FreePrograms.me

برنامه Mobogenie برای سیستم عامل اندروید


هر کاربر به خوبی می داند که امروزه تعداد زیادی برنامه برای رایانه ها ایجاد شده است. همین را می توان در مورد گوشی های هوشمند نیز گفت. امروز می توانید گوشی هوشمند خود را به ده ها برنامه کاربردی مجهز کنید. امروز در مورد برنامه Mobogenie صحبت خواهیم کرد. Mobogenie دو برنامه در یک است. با استفاده از آن می توانید فایل های رسانه ای را دانلود کنید و همچنین از این برنامه به عنوان فروشگاه اپلیکیشن استفاده کنید. احتمالا آشنا هستید فروشگاه اپلیکیشن Play Market. بنابراین، Mobogenie در عملکرد خود یادآور Play Market است، فقط یک پله پایین تر است.

همچنین شایان ذکر است که ویژگی دیگری در برنامه Mobogenie پنهان است. اگر از این برنامه بر روی رایانه استفاده می کنید، در آن سرویس مدیریت تلفن و همچنین ویژگی های جالب دیگر را خواهید یافت.

مدیریت شما گوشی های هوشمند یا یک تبلت دارای سیستم عامل اندروید، نصب و حذف برنامه های مختلف، ویرایش مخاطبین، کار با پیام های SMS، ایجاد نسخه های پشتیبان از داده ها - این لیست کاملی از قابلیت ها و عملکردهای برنامه Mobogenie نیست. همچنین شایان ذکر است که تمام عملکردهایی که در این برنامه وجود دارد بسیار راحت سازماندهی شده اند.

از همه چیزهایی که در بالا نوشته شده است، می توانیم نتیجه بگیریم که برنامه Mobogenie یک ابزار عالی با مجموعه ای از توابع مفید است. اما همه چیز آنقدر خوب نیست. بسیاری از کاربران این برنامه را به شدت دوست ندارند. و دلایلی برای این وجود دارد.

اولین دلیل بلافاصله پس از نصب Mobogenie ظاهر می شود. برخی از برنامه های آنتی ویروس شروع به "دشنام دادن" به آن می کنند. مثلا آنتی ویروس هایی از این دست آنتی ویروس avast, ESET NOD 32 и دکتر وب ویروس ها را در برنامه Mobogenie پیدا کنید. آنتی ویروس های دیگر هیچ چیز مشکوکی در آن پیدا نمی کنند.

دلیل دوم این است که Mobogenie می تواند بدون اطلاع کاربر خود را نصب کند. به عبارت دیگر، این برنامه اغلب با برخی نرم افزارهای رایگان توزیع می شود. حدس زدن اینکه بعداً حذف برنامه Mobogenie بسیار دشوار خواهد بود دشوار نیست، اما، با این وجود، امکان پذیر است. همانطور که می بینید، برنامه Mobogenie کاملا بحث برانگیز است. اما بر اساس توضیحات و اظهارات توسعه دهندگان، دارای عملکرد قدرتمندی است. اگر می خواهید از این برنامه بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید، می توانید Mobogenie را از لینک زیر دانلود کنید.

Mobogenie را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.mobogenie.com/ru/ دانلود کنید
10 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:07
    برنامه ای جالب برای کار با گوشی از طریق کامپیوتر.