FreePrograms.me

چگونه مرورگر آمیگو را حذف کنیم؟

Как удалить браузер Амиго?

از آنجایی که قبلاً در سایت توضیح داده شده است ، ما به مطالعه دقیق تر این مرورگر نخواهیم پرداخت. بیایید امروز در مورد چیز دیگری صحبت کنیم. اگه کار کردی با مرورگر آمیگو، پس احتمالاً می دانید که نصب آن بسیار آسان است. شرایطی وجود دارد که بدون اطلاع کاربر بر روی رایانه نصب می شود. اما حذف این مرورگر بسیار مشکل ساز است. اما با این وجود، بیایید سعی کنیم نحوه حذف مرورگر Amigo را دریابیم. بسیاری از کاربران، هنگام حذف مرورگر Amigo با استفاده از ابزارهای معمولی، زمانی که مرورگر دفعه بعد که کامپیوتر را راه اندازی می کنند دوباره ظاهر می شود، بسیار شگفت زده می شوند. برای خلاص شدن از شر مرورگر Amigo، باید چندین مرحله را انجام دهید.

ابتدا باید مرورگر را از سیستم حذف کنید. برای انجام این کار، به کنترل پنل رایانه خود بروید و " را انتخاب کنید.حذف برنامه هابه این منو بروید.
Как удалить браузер Амиго?

به راحتی می توان حدس زد که در منوی باز شده باید خود مرورگر را حذف کنید. برای این کار به دنبال برنامه Amigo بگردید و آن را حذف کنید. ممکن است یک پیام هشدار با متنی مانند زیر دریافت کنید: "آیا مطمئن هستید که می خواهید Amigo را حذف کنید؟" شما باید 2 چک باکس را علامت بزنید و روی "" کلیک کنید.برداشتن".

پس از این، باید عناصر این مرورگر، یعنی MailRuUpdater را از راه اندازی حذف کنید. می توانید موارد را از راه اندازی از طریق مدیر وظیفه (ویندوز 8 و بالاتر) یا از طریق منو حذف کنید.پیکربندی سیستم".

پس از انجام مراحل فوق به مرحله بعد بروید. مدیر وظیفه رایانه خود را باز کنید و به برگه "" برویدفرایندها". در اینجا باید فرآیند MailRuUpdater.exe را پیدا کرده و پایان دهید. برای انجام این کار، باید روی فرآیند کلیک کنید و سپس روی دکمه " کلیک کنید "پایان فرآیند".

فقط یک عمل باقی مانده است. شما باید منو را فراخوانی کنید"دویدنو در خط "Open" دستور "از:\Users\Your_profile\AppData\Local\MailRu". به جای "Your profile"، نام کاربری که با آن در سیستم کار می کنید را بنویسید. ضمناً می توانید این عملیات را از طریق Task Manager نیز انجام دهید. برای این کار باید روی MailRuUpdater راست کلیک کنید. exe را پردازش کرده و " را انتخاب کنیدباز کردن محل ذخیره فایل("Open file location"). یعنی در این مرحله باید مکانی که فایل MailRuUpdater.exe در آن ذخیره شده است را پیدا کنید.

پس از تمام این کارها به پوشه ای که فایل مورد نیاز شما در آن ذخیره شده است منتقل می شوید. تنها چیزی که باقی می ماند حذف آن است. در پایان تمام این مراحل شما نیاز دارید برای راه اندازی مجدد رایانه. همانطور که می بینید، ما همچنان مرورگر Amigo را حذف خواهیم کرد. فقط چند مرحله ساده را دنبال کنید تا برای همیشه از رایانه شما محو شود.
06 ژوئن 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ایرنه
    19 ژوئن 2015 07:50
    با تشکر از کمک شما این آسان و ساده شد.
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:02
    نصب آمیگو بسیار آسان است، اما حذف آن یک حماسه واقعی است.