FreePrograms.me

کوکی ها را در مرورگر گوگل کروم حذف کنید

Удаляем файлы cookie в браузере Google Chrome

کوکی ها توسط وب سایت هایی که بازدید می کنید ایجاد می شوند. آنها برای ذخیره اطلاعات مربوط به کاربر ایجاد می شوند، یعنی تنظیماتی که او انتخاب کرده است، داده های نمایه و موارد دیگر را ذخیره می کنند. انواع مختلفی از این فایل ها وجود دارد. اینها کوکی های شخص اول و سوم هستند. اما اجازه دهید خیلی به این موضوع عمیق نشویم، اما اجازه دهید کمی در مورد چیز دیگری صحبت کنیم. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه کوکی ها را از آن حذف کنید مرورگر گوگل کروم. هنگام حذف کوکی ها از هر مرورگری، به ویژه از Google Chrome، باید بدانید که برخی از داده ها حذف خواهند شد. به عنوان مثال، لاگین ها و رمزهای عبور ذخیره شده برای ورود به سایت.

بنابراین، اگر مصمم به حذف کوکی‌ها در مرورگر Google Chrome هستید، تنها باید چند مرحله ساده را انجام دهید. اول از همه، خود مرورگر را راه اندازی کنید و منوی مرورگر را در نوار ابزار باز کنید. بعد، "ابزارهای اضافی"و سپس روی مورد کلیک کنید"تاریخ را پاک کنید".

یک پنجره جدید باز می شود که در آن باید کادرهای زیر را علامت بزنید:کوکی ها و سایر داده ها از سایت ها و افزونه ها"و"تصاویر و سایر فایل های ذخیره شده در حافظه پنهانحالا دکمه را فشار دهیدتاریخ را پاک کنیداگر می خواهید مرورگر گوگل کروم خود را از کوکی های غیر ضروری پاک کنید، به سادگی توصیه های ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید.
16 آوریل 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:00
    خیلی وقته دارم به این فکر می کنم که چطور فایل ها رو پاک کنم! مقاله باحال کمک زیادی کرد! فایل ها را به سرعت پاک کرد! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 18:13
    همه چیز به خوبی نوشته شده بود، همه چیز واضح و خوانا است، حتی مبتدیان هم خواهند فهمید.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:48
    کوکی‌ها گاهی اوقات باید پاک شوند، زیرا ممکن است مرورگر شروع به تاخیر کند.