FreePrograms.me

باز کردن فایل DWG به صورت آنلاین

Открываем файл DWG в режиме онлайн

فرمت DWG تقریبا توسط تمام برنامه های CAD استفاده می شود. اگر به یاد ندارید CAD چیست، ما به شما یادآوری می کنیم. CAD یک سیستم طراحی به کمک کامپیوتر است. و اگر نیاز به باز کردن یک فایل DWG دارید، می توانید به سادگی دانلود کنید برنامه مشابه. اما اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، باید موارد زیر را انجام دهید. در ادامه بخوانید: 3 سرویس برای مشاهده آنلاین DWG

تقریباً تمام فرمت های فایل را می توان با استفاده از خدمات آنلاین ویژه باز کرد که تعداد زیادی از آنها نیز وجود دارد. اما آیا خدماتی وجود دارد که به شما در باز کردن فایل DWG کمک کند؟

بله، چنین خدماتی وجود دارد. پس از تجزیه و تحلیل این خدمات می توان به این نتیجه رسید که همه آنها تقریباً از یک نوع هستند. به همین دلیل است که ما تنها یک سرویس را در نظر خواهیم گرفت که کیفیت عالی داشته باشد و به شما امکان باز کردن یک فایل DWG را می دهد.

اصل عملکرد سرویس بسیار ساده است. باید فایل مورد نیاز را در سرویس آپلود کنید و کمی صبر کنید. شایان ذکر است که این سرویس به شما کمک می کند نه تنها فایل DWG را باز کنید. اگر نیاز فوری به باز کردن فرمت DWG دارید، از سرویس آنلاینی که می تواند باز شود استفاده کنید v مرورگر lyubom. لینک آن را در انتهای مقاله خواهید دید.

DWG را به صورت آنلاین مشاهده کنید


برو به سایت
27 آوریل 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:17
    این اولین بار است که در مورد سرویس Dwg می شنوم، بسیار ساده است، اما این اولین بار است که می بینم هنوز یک فایل است.