FreePrograms.me

ساعت زنگ دار - ساعت زنگ دار کامپیوتر

Alarm Clock - компьютерный будильник

اغلب ما از ساعت زنگ دار گوشی خود استفاده می کنیم. این واقعاً بسیار راحت است، زیرا هر تلفن دارای یک ساعت زنگ دار داخلی است. اما شایان ذکر است که بسیاری از کاربران کامپیوتر برنامه های ساعت زنگ دار را نیز بر روی آنها نصب می کنند. این برنامه ای است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. اصلا چرا؟ ساعت زنگ دار را روی رایانه خود تنظیم کنید? بسیاری از کاربران این سوال را خواهند پرسید. اما باید اعتراف کنید که برای بسیاری از ما کامپیوتر به صورت شبانه روزی کار می کند. و یک ساعت زنگ دار اضافی به کسی آسیب نمی رساند. علاوه بر این، ساعت زنگ دار کامپیوتری عملکرد بیشتری نسبت به ساعت زنگ دار روی گوشی دارد.

برنامه ساعت زنگ دار برای کسانی که به دنبال یک ساعت زنگ دار ساده و باکیفیت برای کامپیوتر خود هستند بسیار مناسب است. بلافاصله می توان اشاره کرد که این برنامه یک ساعت زنگ دار بسیار راحت و ساده است که به نوبه خود دارای برخی عملکردهای اضافی خوب است.

با استفاده از برنامه ساعت زنگ دار، می توانید تعداد آلارم های مورد نیاز خود را تنظیم کنید و در عین حال تنظیمات جداگانه ای را برای هر یک از آنها اعمال کنید. حدس زدن اینکه با استفاده از تنظیمات برنامه می توانید هر دو آلارم تکی و تکراری را تنظیم کنید دشوار نیست. کاربر همچنین می تواند روزهای هفته، ملودی زنگ هشدار، یادآورهای متنی برای آلارم و موارد دیگر را انتخاب کند.

ساعت زنگ دار دارای مجموعه ای از ملودی های داخلی است که می توانید آنها را به عنوان زنگ هشدار تنظیم کنید. اگر ملودی‌های داخلی برای کاربر مناسب نباشد، می‌تواند به راحتی هر ملودی MP3 را که روی رایانه‌اش است به عنوان سیگنال هشدار تنظیم کند.

همچنین شایان ذکر است یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه برنامه ساعت زنگ دار. با این برنامه می توانید کامپیوتر خود را در حالت خواب قرار دهید و از پرخوابی نترسید. برنامه ساعت زنگ دار قادر است به طور مستقل کامپیوتر را از حالت خواب بیدار کند تا ساعت زنگ دار تنظیم شده را در آن پخش کند.

می توانید چند کلمه در مورد رابط کاربری و پلت فرم پشتیبانی شده برنامه بگویید. رابط ساعت زنگ دار بسیار ساده است. دارای 2 زبان روسی و انگلیسی است. ساعت زنگ دار روی کامپیوتر کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. اگر به یک ساعت زنگ دار کامپیوتری با کیفیت بالا نیاز دارید، برنامه ساعت زنگ دار را نصب کنید.

ساعت زنگ دار را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-34437-free-alarm-clock-2.html دانلود کنید
01 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 16:55
    چنین ساعت زنگ دار وجود دارد. مثلا من واقعی ندارم.