FreePrograms.me

KOMPAS-3D V14 - برنامه ای برای مدل سازی سه بعدی

КОМПАС-3D V14 - программа для трехмерного моделирования

آیا می خواهید برنامه نویسی کنید، اما کامپایلر مناسب ندارید؟ مشکلی نیست، زیرا برنامه کامپایلر را می توان از اینترنت دانلود کرد. و برای موارد مختلف می توان چنین مثال هایی زد. امروز در مورد برنامه ای برای ایجاد مدل های سه بعدی، یعنی برای مدل سازی سه بعدی صحبت خواهیم کرد. این برنامه KOMPAS-3D V14 نام دارد. قبلاً در وب سایت ما بررسی شده است یکی از نسخه های این برنامه. به طور خلاصه، هدف برنامه KOMPAS-3D V14 با هدف نسخه ای است که در وب سایت ما بررسی شد. این برنامه متعلق به سیستم های طراحی به کمک کامپیوتر است.

برنامه KOMPAS-3D V14 را به راحتی می توان یکی از ابزارهای جهانی یک مهندس مدرن نامید. و این ابزار دارای عملکردهای بسیار متفاوتی است. با این برنامه می توانید مشکلات کاربردی در صنایعی مانند مهندسی مکانیک، ابزارسازی و طراحی ساختمان را حل کنید.

چرا برای مدل سازی سه بعدی آیا باید برنامه KOMPAS-3D V14 را انتخاب کنم؟ به این دلیل که واقعا ابزاری بسیار قدرتمند، چند منظوره و با کیفیت برای کار با مدل های سه بعدی است. به عنوان مثال، این برنامه فناوری هایی مانند مدل سازی متغیر مستقیم VDM را پیاده سازی می کند. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند پارامترهای یک مدل سه بعدی را ویرایش کند و برای این کار نیازی به دانستن تاریخچه ساخت این مدل ندارد. فهرست کردن تمام عملکردها و فناوری های پیاده سازی شده برنامه KOMPAS-3D V14 زمان بسیار زیادی را می طلبد. اگر واقعاً به یک برنامه با کیفیت برای مدل سازی سه بعدی نیاز دارید، KOMPAS-3D V14 را دانلود کنید، زیرا برنامه های این خط از بهترین ها در زمینه خود هستند.
19 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:54
    کار با قطب نما آسان است و مدل ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.