FreePrograms.me

ابزار رایانه Yandex.Weather

Гаджет для компьютера Яндекс.Погода

به طور کلی، گجت وسیله خاصی است که برای آسان کردن زندگی یک فرد طراحی شده است. گجت ها امروزه آنها در تمام عرصه های زندگی و فعالیت بشری گسترده شده اند. ما به ابزارهای نرم افزاری علاقه مندیم. چنین ابزاری به عنوان یک برنامه کوچک در نظر گرفته می شود که اطلاعات خاصی، شاید بتوان گفت بسیار تخصصی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، ابزارهای نرم افزاری وجود دارند که پویایی نرخ ارز را نشان می دهند. امروز در مورد ابزاری صحبت خواهیم کرد که پیش بینی آب و هوا را نشان می دهد. این گجت Yandex.Weather نام دارد.

در اصل در مورد این گجت حرف زیادی برای گفتن نیست. هدف اصلی و تنها این برنامه ارائه اطلاعات آب و هوا است. تنها چیزی که نیاز دارید دانلود، نصب و پیکربندی تنظیمات این برنامه است. پس از نصب، ابزار Yandex.Weather به طور خودکار خود را پیکربندی می کند و آب و هوای شهر شما را نشان می دهد. اما در صورت تمایل می توانید آن را طوری پیکربندی کنید که آب و هوای هر منطقه را نشان دهد.

در دسکتاپ، برنامه Yandex.Weather شبیه یک هواپیما خواهد بود. می توانید کشتی هوایی یا بالون هوای گرم را انتخاب کنید. همچنین این گجت بر اساس ساعت روز و شرایط آب و هوایی به طور خودکار ظاهر خود را تغییر می دهد. اگر می خواهید همیشه از پیش بینی دقیق آب و هوا مطلع شوید، ابزار Yandex.Weather را دانلود و استفاده کنید.
04 مه 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آنتون
    6 مه 2015 18:15
    با تشکر از ویجت
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:04
    من آب و هوا را از Yandex روی تلفنم دارم و اکنون روی رایانه من خواهد بود. متشکرم.