FreePrograms.me

PDF24 Creator 11.17.0

خواندن و باز کردن فایل های PDF از طریق مرورگر آسان است. مطالعه منظم برای آشنایی با اسناد کافی است. اما اگر فایل ها نیاز به ویرایش، تبدیل به فرمت دیگر یا اضافه شدن نظرات به متن داشته باشند، عملکرد مرورگر بی فایده می شود. PDF24 یک انتخاب عالی برای قابلیت های PDF گسترده است. طراحی ویرایشگر قدیمی به نظر می رسد، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد و مهمتر از همه رایگان است. 

PDF100.org 24% رایگان PDF Creator and PDF Converter با همه برنامه های ویندوز کار می کند و دارای ویژگی های زیادی است که از نرم افزار رایگان انتظار ندارید: ایجاد PDF از تقریباً هر برنامه ویندوز، مرتب کردن مجدد صفحات، ادغام، تقسیم، و محافظت از فایل های PDF موجود با رمز عبور. .PDF - فرمت سند قابل حمل
فرمت سند قابل حمل (PDF) فرمتی است که برای تسهیل تبادل اسناد طراحی شده است. توسط Adobe Systems توسعه یافته است. PDF Creator رایگان ما ایجاد فایل های PDF را آسان می کند. دریابید که چگونه می توانید یک PDF از هر برنامه ای که گزینه "چاپ" دارد ایجاد کنید.
PDF و Word - ساده تر از این نمی تواند باشد
MS Word یکی از پرکاربردترین برنامه های پردازش کلمه است و PDF رایج ترین فرمت برای انتشار اسناد است. با استفاده از نرم افزار PDF رایگان ما، می توانید به استفاده از Word یا هر واژه پرداز دیگری برای ایجاد اسناد خود ادامه دهید و همچنان آنها را به صورت PDF منتشر کنید. برای آموزش تبدیل word به PDF اینجا را کلیک کنید.
PDF Creator رایگان برای ایجاد فایل های PDF
ما یک سازنده PDF رایگان و آسان برای ویندوز ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد فایل های PDF را از هر برنامه ای با استفاده از یک چاپگر مجازی ایجاد کنید. نسخه جدید سازنده PDF ما دارای بسیاری از ویژگی های مفید است. به صفحه دانلود PDF creator بروید و PDF creator را به صورت رایگان دانلود کنید.
PDF را دانلود کنید
نرم افزار رایگان ایجاد PDF ما توسط مجله کامپیوتری آلمانی "ComputerBild" توصیه می شود. این به طور گسترده استفاده می شود و از آنجایی که فقط یک نسخه رایگان وجود دارد، لازم نیست نگران محدودیت های ویژگی باشید. اکنون آن را دانلود کنید و آن را امتحان کنید!
ایجاد فایل های PDF به روش آسان
پروژه نرم افزار رایگان ما ابزار قدرتمندی برای ایجاد فایل های PDF در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این ابزار بسیار آسان است و تقریباً از هر برنامه ای می توانید اسناد PDF ایجاد کنید. علاوه بر این، این ابزار نه تنها می تواند فایل های PDF ایجاد کند، بلکه فایل های موجود را نیز ویرایش می کند.
چاپگر PDF برای ویندوز
چاپگر PDF رایگان ما با تمام برنامه های ویندوز کار می کند زیرا ما از چاپگر مجازی برای ایجاد فایل های PDF استفاده می کنیم. مراحل ساخت فایل های PDF به این صورت است: ابتدا اسناد خود را در اپلیکیشن مورد علاقه خود مانند Word ایجاد کنید. برای ایجاد یک فایل PDF، کافی است آن را روی یک چاپگر PDF مجازی چاپ کنید. این یک فایل PDF بر اساس محتوای سند شما ایجاد می کند.
نرم افزار PDF رایگان برای همه
نرم افزار PDF رایگان از PDF24 به شما امکان می دهد نه تنها فایل های PDF ایجاد کنید، بلکه آنها را ویرایش کنید. نرم افزار PDF شامل یک چاپگر PDF مجازی است که با آن می توانید فایل های PDF را تقریباً از هر برنامه ای ایجاد کنید و یک ویرایشگر PDF برای ویرایش فایل های PDF موجود. ویرایشگر ابزار قدرتمندی است که می‌تواند صفحات را دوباره مرتب کند، حذف یا درج کند، اسناد را ادغام یا تقسیم کند، ویژگی‌ها را ویرایش کند و خیلی موارد دیگر. نرم افزار ویرایش PDF رایگان ما را بررسی کنید.
ویرایشگر PDF برای ویرایش فایل های PDF
PDF24 یک ویرایشگر PDF رایگان برای ویندوز فراهم می کند. این ویرایشگر PDF یک برنامه رایگان است که می توانید از آن برای ویرایش فایل های PDF خود استفاده کنید. ویرایشگر PDF شامل بسیاری از ویژگی های مفید است و استفاده از آن بسیار آسان است.
فایل های PDF را با PDF24 Creator ویرایش کنید
PDF24 Creator جدید حاوی یک ویرایشگر PDF برای ویرایش فایل های PDF است. ویرایشگر شامل بسیاری از توابع مفید برای زندگی روزمره است. می توانید صفحات را تقسیم، ادغام و مرتب کنید، از یک فایل PDF با رمز عبور محافظت کنید، ویژگی های فایل PDF را تغییر دهید، و بسیاری موارد دیگر. برای ویرایش رایگان فایل های PDF به PDF24 PDF Creator نیاز دارید.

در زمینه مدیریت فایل های PDF، PDF24 Creator یک راه حل جامع و راحت است. ویژگی های همه کاره آن، از جمله ایجاد، ویرایش، تبدیل، فشرده سازی، امنیت و پشتیبانی OCR، آن را به ابزاری ضروری برای افراد و مشاغلی که با اسناد PDF کار می کنند تبدیل می کند. چه دانشجو باشید، چه حرفه ای یا کارمند یک سازمان، PDF24 Creator به شما این امکان را می دهد که پتانسیل کامل کار با اسناد PDF را باز کنید و جریان اسناد خود را بهینه کنید.

PDF24 Creator 11.17.0 را می توانید در زیر دانلود کنید

واقعیت این است که با توجه به ساختار قالب همه پردازشگرهای کلمه قادر به کار با آن نیستند. PDF24 Creator ابزاری است که چندین ویژگی جالب را در هنگام کار با این فایل ها گرد هم می آورد.

21 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید