FreePrograms.me

Adobe After Effects 2020 17.1.0.72

Adobe After Effects برنامه ای برای ایجاد موشن گرافیک و جلوه های بصری باورنکردنی یکی از بهترین برنامه های انیمیشن و ترکیب خلاقانه برای ایجاد گرافیک حرفه ای و جلوه های بصری برای صفحه نقره ای، تلویزیون و وب سایت ها است.
After Effects بخشی از Creative Cloud است، بنابراین می‌توانید از دارایی‌ها (از جمله الگوهای Motion Graphics و ویدیوهای Adobe Stock) در هر برنامه، دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه استفاده کنید و به اشتراک بگذارید.

عناوین پویا دور کلمات. حروف پیمایشی

عناوین متحرک، تیتراژ آغازین و زیرنویس ایجاد کنید. پروژه ها را از ابتدا شروع کنید یا از قالب های آماده انیمیشن موجود در برنامه استفاده کنید. افتر افکت گزینه های زیادی برای ایجاد متن متحرک دارد، از جمله چرخش، تکان دادن و کشویی.

جلوه های خیره کننده نتایج شگفت انگیز

فیلم ها و تصاویر را با هم ترکیب کنید تا تصویر یک بشقاب پرنده را در آسمان بسازید، آرم ها را محو کنید یا انفجار ایجاد کنید - احتمالات بی پایان هستند. به علاوه، ما صدها افکت برای به دست آوردن ظاهری که می‌خواهید ارائه می‌کنیم، از جمله افزودن مه و تغییر رنگ برای شبیه‌سازی بارش برف.

خلاقیت در حرکت

می‌توانید از فریم‌های کلیدی یا عبارات استفاده کنید تا هر چیزی از آرم و اشکال گرفته تا کارتون را زنده کنید. و از سبک ها استفاده کنید تا پروژه خود را فوراً شروع کنید و نتایج منحصر به فردی بگیرید.

سازگاری کامل

افتر افکت با سایر برنامه های Adobe سازگاری کامل دارد. با استفاده از Adobe Dynamic Link ترکیب‌هایی را ایجاد کنید و فوراً آنها را در Premiere Pro CC مشاهده کنید. پروژه ها را از Photoshop CC، Illustrator CC، Character Animator CC، Adobe XD CC و Animate CC وارد کنید. از ابزار پروژه های تیم برای همکاری با ویرایشگران بدون توجه به موقعیت مکانی آنها استفاده کنید. علاوه بر این، After Effects با بیش از 300 نرم افزار و راه حل سخت افزاری شریک یکپارچه شده است.

این نرم افزار ابزارهایی را برای ترکیب تصاویر دو بعدی و سه بعدی، ایجاد انیمیشن و جلوه های ویژه ارائه می دهد، به شما امکان می دهد مسیر اشیا را ردیابی و ویرایش کنید، امکان رندر روی شبکه وجود دارد، ابزارهای پیشرفته برای تغییر شکل تصویر وجود دارد، بیش از 30 افکت اضافی، سیستم تولید ذرات، ابزارهایی برای نوشتن اسکریپت، جلوه های صوتی اضافی و موارد دیگر.

می توانید Adobe After Effects 2020 نسخه 17.1.0.72 را در زیر دانلود کنید

After Effects همچنین با سایر برنامه های Adobe سازگاری کامل دارد. ترکیبات خود را ویرایش کنید و فوراً آنها را در Premiere Pro با Dynamic Link مشاهده کنید. کار خود را از Photoshop، Illustrator و Audition وارد کنید. از ابزار پروژه های تیم برای همکاری با ویرایشگران بدون توجه به موقعیت مکانی آنها استفاده کنید.

 

06 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید